autor: Miriam Moszczyńska
Microsoft i Gucci łączą siły; powstaną limitowane konsole Xbox Series X
Współpraca marek modowych oraz tych związanych z gamingiem staje się coraz popularniejsza. Tym razem świat ujrzała limitowana seria nowej generacji Xboxów, o których szatę zadbał Gucci.
- Marki Xbox i Gucci nawiązały współpracę.
- W jej ramach udostępnione zostaną limitowane kontrolery, konsola oraz pojemny futerał.
- Kolekcja ma trafić do sprzedaży 17 listopada.
Współpraca projektantów mody z branżą technologiczną to nic nowego, w końcu widzieliśmy już chociażby kolekcję Balenciaga x Fortnite. Jednak raczej mało kto spodziewał się kolaboracji Xboxa z Guccim, która została dziś oficjalnie ogłoszona. Na stronie dedykowanej temu partnerstwu możemy zobaczyć zestaw, który powstał w jego ramach. W jego skład wchodzi nie tylko konsola, ale także dwa kontrolery oraz futerał.
Może cię zainteresować:
- Biała bluza za 2600 zł - Fortnite ma nową kolekcję ubrań
- Białe buty Vans hitem dzięki Squid Game - strój z serialu bestsellerem
Tym, co odróżnia konsolę z kolekcji Gucciego od innych Xboxów Series X, jest oczywiście design. Na całej powierzchni obudowę pokryto skrótem „GG”, który symbolizuje nie tylko założyciela włoskiego domu mody, Guccio Gucciego, ale także zwrot „Good Game”. Trzeba przyznać, że takie alternatywne spojrzenie na dobrze znane logo jest ciekawym sposobem na promocję limitowanej wersji konsoli.
Zestaw trafi do sprzedaży 17 listopada. Na oficjalnej stronie Gucci x Xbox jest podana także cena, która, jak można się spodziewać, do najniższych nie należy. Nie owijając w bawełnę – limitowanego Xboxa kupimy za 10 tysięcy dolarów, czyli nieco ponad 40 tys. złotych.
Czy jest to dużo, czy też nie – nie nam to oceniać, ponieważ na pewno znajdą się fani obu marek, którzy nie przepuszczą takiej okazji. Jak na limitowaną wersję konsoli przystało, nie trafi ona również do wielu osób – będzie ich zaledwie 100 (na co wskazuje numeracja widoczna na urządzeniu).