autor: Kamil Zwijacz
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - porównanie wersji PC i PS4
Firma Nvidia opublikowała dwa interaktywne screeny porównujące oprawę graficzną PC-towej wersji gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes z jej odpowiednikiem na konsoli PlayStation 4.
Kilka dni temu poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe (do zabawy w zalecanych ustawieniach potrzeba będzie komputera z procesorem Core i5 Sandy Bridge 2.7 GHz, 8 GB RAM-u i kartą graficzną GeForce GTX 760) PC-towej wersji Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, a dziś możemy obejrzeć jej porównanie z edycją na konsolę PlayStation 4. Firma Nvidia opublikowała bowiem na swojej stronie dwa screeny ukazujące obie wersje. Zamieszczamy je także poniżej, ale zalecamy udać się do źródła, by móc pobawić się suwakami i obejrzeć grafiki w oryginalnej jakości. Przy okazji przypomniano także szczegółach PC-towego wydania, które będzie mogło pochwalić się:
- animacją na poziomie 60 klatek na sekundę;
- ulepszonym oświetleniem i cieniowaniem;
- wyższą rozdzielczością renderowanych celów i cieni;
- zwiększoną szczegółowością obrazu widocznego w oddali;
- wsparciem dla technologii Nvidia SLI;
- różnymi opcjami pozwalającymi dostosować jakość grafiki (m.in. oświetlenie, cienie, filtrowanie tekstur itd.);
- wsparciem dla rozdzielczości do 4K;
- odbiciami na powierzchni.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na komputerach osobistych ukaże się 18 grudnia bieżącego roku.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes to prolog zaplanowanego na przyszły rok Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. W produkcji wcielamy się w Snake’a, którego zadaniem jest przeniknięcie na teren obozu Omega i odbicie dwóch zakładników. Tytuł pozwala zaznajomić się z nowym podejściem do rozgrywki (w pełni otwarta lokacja) oraz technologią FOX Engine, która będzie napędzać pełnoprawną „piątkę”.
- Recenzja gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
- Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes