Mark Jacobs o przyczynach opóźnienia gry Warhammer Online
Przedwczoraj opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu wiadomość o kolejnym opóźnieniu premiery gry Warhammer Online: Age of Reckoning. Dziś powracamy do tego tematu, a to za sprawą Marka Jacobsa ze studia EA Mythic, który postanowił skomentować tę decyzję.
Przedwczoraj opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu wiadomość o kolejnym opóźnieniu premiery gry Warhammer Online: Age of Reckoning. Dziś powracamy do tego tematu, a to za sprawą Marka Jacobsa ze studia EA Mythic, który postanowił skomentować tę decyzję.
Współzałożyciel założonego dwanaście lat temu studia utrzymuje, że on i jego ludzie potrzebują więcej czasu, aby ofiarować fanom Warhammera w pełni dopracowany produkt. Jacobs dał do zrozumienia, że gdyby gra została opublikowana w zakładanym wcześniej terminie, twórcy nie zdążyliby zrealizować wszystkich pomysłów. Wpływ na taką, a nie inną decyzję miały także rozmaite sugestie graczy, którzy brali udział w beta-testach.
Mark Jacobs oświadczył również, że ostatnie zwolnienia w EA Mythic nie mają żadnego wpływu na dalsze plany firmy dotyczące produkcji gry. Zespół opuściła zaledwie garstka pracowników i zdaniem szefa projektu jest to rzecz jak najbardziej normalna.
W grudniu rozpocznie się kolejna faza beta-testów gry. Przypominamy, że koncern Electronic Arts planuje wydać produkt w drugim kwartale przyszłego roku.