Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 marca 2015, 18:15

Mamy świeże informacje o Heroes VII – brak usługi Conflux, nowe screeny i film z rozgrywki

Podczas pokazu Might & Magic: Heroes VII w Paryżu Erwan Le Breton, szef marki Might & Magic w Ubisofcie, zdradził nam, że gra nie będzie posiadała usługi Conflux, która w szóstej części sprawiała wielu graczom spore problemy.

Przy okazji niedawnego pokazu Might & Magic: Heroes VII (z którego wrażenia możecie przeczytać pod tym adresem) mieliśmy okazję porozmawiać z szefem marki Might & Magic w firmie Ubisoft, Erwanem Le Bretonem. Pośród wielu pytań na temat przyszłości serii oraz rozmaitych funkcji gry udało nam się dowiedzieć, że twórcy nie mają zamiaru powracać do systemu Conflux, który w szóstej części sprawiał problemy wielu użytkownikom.

Przypomnijmy, że w Might & Magic: Heroes VI Conflux oferował graczom z dostępem do sieci szereg bonusów, niedostępnych w trybie offline. Jednocześnie platforma ta była źródłem wielu kłopotów, takich jak chociażby znikające osiągnięcia czy niedziałająca synchronizacja zapisów. „W naszej wizji szósta część miała zostać w większym stopniu przeniesiona do sieci – rozgrywki online skutkowałyby pewnymi korzyściami. Niestety, nie wyszło to tak, jak planowaliśmy, co nie było oczywiście częścią oryginalnego projektu, a stanowiło efekt braku czasu oraz problemów z poprzednim deweloperem (studio Black Hole Entertainment)” - przyznaje Le Breton i zapewnia, że tym razem twórcy nie mają zamiaru nikogo karać za grę offline. Nie oznacza to jednak, że Heroes VII zostanie pozbawione rozbudowanych funkcji sieciowych: „Chcemy uaktywniać społeczność skupioną wokół naszej produkcji, będą więc pewne opcje skupione na rozgrywce online. Mamy pewne pomysły w tym temacie, ale poczekamy, aż gra będzie bliżej premiery, by je przedstawić”.

Przy okazji szef marki Might & Magic odniósł się do niedawnej premiery odświeżonej wersji Heroes of Might & Magic III, która spotkała się z negatywnym odbiorem fanów serii, zarzucających Ubisoftowi kłamanie na temat wyglądu pierwowzoru oraz chęć łatwego zarobienia na kultowej produkcji. Jak jednak twierdzi Erwan Le Breton, tytuł ten wcale nie będzie się francuskiemu gigantowi śnił po nocach: „Heroes III HD to gra, która pod względem komercyjnym przeszła nasze oczekiwania. Według nas nie można tutaj mówić o niewypale”. Warto jednak zauważyć, że za sukcesem finansowym wcale nie przyszły dobre opinie: w serwisie Metacritic produkcja ta uzyskała szczególnie słabe noty właśnie od graczy.

Miejmy nadzieję, że siódma część tej serii nie będzie trapiona przez podobne problemy. Jeżeli uda się uniknąć opóźnień, ukaże się ona na PC jeszcze w tym roku. Za stworzenie Heroes VII odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, mające już spore doświadczenie z marką Might & Magic. Poniżej możecie zobaczyć kilka nowych screenshotów z gry.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Might & Magic: Heroes VII
  2. Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII – stara szkoła kontra nowoczesność
  3. Kompendium wiedzy o grze Might & Magic: Heroes VII

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej