Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 sierpnia 2022, 13:31

autor: Adrian Werner

Malcolm McDowell zapewnia, że dacie radę poczekać dłużej na Gloomwood

Skradanka Gloomwood zaliczyła lekkie opóźnienie. Sposób poinformowania o poślizgu był mocno nietypowy, gdyż wykorzystano do tego aktora Malcolma McDowella.

Studio New Blood Interactive sprawiło mi niemiłą niespodziankę ogłaszając, że Gloomwood, czyli inspirowana serią Thief skradanka będąca najbardziej wyczekiwaną przeze mnie premierą sierpnia, zaliczy opóźnienie.

  1. Poślizg na szczęście nie jest duży – Gloomwood zadebiutuje w Steam Early Access 6 września tego roku.
  2. Pierwotnie premiera we wczesnym dostępie planowana była na 16 sierpnia tego roku, więc opóźnienie wyniesie tylko trzy tygodnie.
  3. Poślizg ogłoszono w nietypowy sposób publikując na Twitterze filmik, w którym o opóźnieniu informuje aktor Malcolm McDowell, znany z takich filmów, jak Mechaniczna pomarańcza czy Kaligula, jak również z gier Wing Commander III: Heart of the Tiger i Wing Commander IV: The Price of Freedom)
  1. W filmiku McDowell z humorem stwierdza, że gracze powinni jakoś wytrzymać kilka dodatkowych tygodni oczekiwania na premierę.
  2. Filmik najpewniej został zrealizowany za pośrednictwem serwisu Cameo, gdzie można wynajmować znanych aktorów do nagrywania krótkich wiadomości wideo.

Nic nie wskazuje na to, aby Malcolm McDowell miał wystąpić w samej grze. Fani nie powinni jednak narzekać na brak ciekawych głosów w Gloomwood, gdyż w hrabinie Gloomwood, czyli postaci pełniącej rolę głównego czarnego charakteru, wciei się Terri Brosius, znana głównie z roli Shodan w serii System Shock. Aktorka wystąpiła również jako Viktoria w dwóch pierwszych odsłonach cyklu Thief.

Fanów New Blood Interactive zawiedzionych opóźnieniem Gloomwood pocieszyć może informacja, że 16 sierpnia FPS Ultrakill otrzyma Akt 2 Kampanii.

  1. Oficjalna strona New Blood Interactive

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej