autor: Miriam Moszczyńska
Kolejki do serwerów EU, spam handlarzy złota - twórcy Lost Ark o problemach gry
Twórcy Lost Ark podzielili się listą zgłaszanych błędów i omówili działania, które podjęli w celu ich naprawy.
Premiera Lost Ark była jedną z wielu hucznych, lutowych debiutów. Jak wiemy, gra zaczęła bardzo dobrze, ale im dalej w las, tym więcej problemów zgłaszają gracze. W związku z tym na oficjalnym forum Lost Ark opublikowana została notka, w której twórcy podzielili się znanymi problemami oraz przebiegiem ich naprawy.
Problemy z serwerami
Zdecydowana większość zgłaszanych problemów dotyczy spraw związanych z serwerami. Mówiąc dokładniej – nie są one wystarczająco pojemne, przez co gracze muszą czekać, aby dołączyć do gry.
- Na największe kolejki skarżą się gracze z regionu Europy Centralnej. W związku z tym twórcy zalecają nowym i początkującym graczom, aby rozpoczynali swojej przygody na serwerach Europy Zachodniej, które dodano do Lost Ark.
- Jak mówią deweloperzy, nie są oni w stanie ani zwiększyć pojemności serwerów, ani utworzyć nowych, aby rozwiązać tę kwestię.
- Mimo wielu głosów graczy na temat umożliwienia przenoszenia postaci pomiędzy serwerami, Smilegate tę opcję udostępniło jedynie graczom z Korei. Jak twierdzą deweloperzy, nie spoczną, póki nie wyczerpią wszystkich opcji. Możemy mieć nadzieję, że funkcja transferu bohaterów trafi również do Europy.
- Gracze zgłaszali również problemy z systemem dobierania graczy do rozgrywki w Lochach w regionie Europy Centralnej. W tym celu wczoraj o północy przeprowadzony został dwugodzinny reset serwerów. Problem powinien być już zażegnany.
Może Cię zainteresować:
- Lost Ark – poradnik do gry
- Recenzja gry Lost Ark – fani Path of Exile i Diablo 3 muszą to sprawdzić!
- Nie tylko Diablo – 12 najlepszych nadchodzących gier hack'n'slash
Co jeszcze muszą naprawić twórcy?
W ogłoszeniu przeczytać możemy również o dwóch innych, związanych z Lost Ark problemach. Chodzi o handlarzy złotem, którzy spamują na czacie, oraz odpowiednie zabezpieczenie kont graczy.
- Smilegate pracuje skryptami, które będą automatycznie banować natarczywych handlarzy. Póki twórcy nie rozwiążą problemu, gracze mogą go obejść, tworząc nowy czat i dostosowując jego zawartość.
- Z kolei by ukrócić działalność oszustów w grze, deweloperzy wprowadzili system, który ogranicza liczbę zakupów, jakich można dokonać w ciągu dnia na jednym koncie.
- Twórcy pracują również nad pojawiającym się w sklepie błędem „Purchase Failed”. W przyszłości gracze poza samym powiadomieniem mogą spodziewać się również opisu tego, co poszło nie tak podczas zakupów.
- Smilegate wprowadza też poprawki do sposobu funkcjonowania sklepu oraz dostępnych w nim przedmiotów m.in. Crystalline Aura. Naprawiane są również błędy związane z matchmakingiem, których nie dało się usunąć za sprawą restartu serwerów.
Zespół stojący za Lost Ark nie zapomniał także podziękować graczom oraz przypomnieć o tym, jak ważny dla rozwoju gry jest odzew społeczności. Jeśli chcecie zapoznać się z pełną wersją notki, to znajdziecie ją na oficjalnym forum Lost Ark.