Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lutego 2002, 09:55

Loophole - kolejny tytuł na silniku Unreal Tournament

Mało znana szwedzka firma developerska, Hidden Dinosaur, uruchomiła oficjalną stronę internetową swej nadchodzącej produkcji - Loophole: Dragon Magic and Lemonade Pirates.

Mało znana szwedzka firma developerska, Hidden Dinosaur, uruchomiła oficjalną stronę internetową swej nadchodzącej produkcji - Loophole: Dragon Magic and Lemonade Pirates.

Będzie to przygodowa gra akcji oparta na motywach powieści o tym samym tytule, autorstwa Niklasa Kroga. Gracze wcielą się w postać młodej bohaterki, kobiety o imieniu Yumi. Musi ona odkryć sekrety świata Loophole i ocalić go przed niszczącymi siłami ciemności. Kluczem do wykonania tego zadania jest odnalezienie „siedmiu ukrytych stron”. Nasza bohaterka wyrusza w podróż pełną niebezpieczeństw uzbrojona w przeróżne mechaniczne gadżety oraz swe magiczne moce. Towarzyszy jej też mały smok. Gracze będą prowadzić tą dwójkę, zwiedzą cały fantastyczny świat Loophole, napotkają na różnych jego mieszkańców, (jedyni zostaną ich przyjaciółmi, inni wrogami) i ocalą go przed zniszczeniem. W raz z postępem akcji Yumi będzie stawać się coraz silniejsza, będzie zdobywać doświadczenie i rozwijać swe zdolności. Gra posiada epickich rozmiarów fabułę i wykorzystuje zaawansowany trójwymiarowy engine graficzny firmy Epic (całość oprawy graficznej utrzymana jest w baśniowo-rysunkowym stylu, wiele widowiskowych efektów wizualnych). Gra wykorzystuje turowy system walki.

Nie powiem, Loophole: Dragon Magic and Lemonade Pirates prezentuje się bardzo atrakcyjnie (ładna grafika, ciekawa fabuła). Gra zostanie wydana w 2002 roku. Zapraszam na jej oficjalną stronę internetową.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej