Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 października 2019, 19:56

Life is Strange 2 - data premiery oraz zawartość edycji pudełkowej

Firma Square Enix ujawniła datę premiery pudełkowego wydania gry Life is Strange 2. Przy okazji zdradzono też, co znajdziemy w edycji kolekcjonerskiej produkcji.

Fani pudełek będą mogli dodać kompletne wydanie Life is Strange 2 do swojej kolekcji. - Life is Strange 2 - data premiery oraz zawartość edycji pudełkowej - wiadomość - 2019-10-14
Fani pudełek będą mogli dodać kompletne wydanie Life is Strange 2 do swojej kolekcji.

Od ponad roku czekamy na zakończenie drugiego sezonu Life is Strange, zaplanowane na początek grudnia. Jeśli dotychczas wstrzymywaliście się z zakupem, zapewne ucieszy Was ostatni komunikat wydawcy. Firma Square Enix potwierdziła, że jednocześnie z premierą ostatniego epizodu w Europie ukaże się pudełkowe wydanie produkcji. To dostępne będzie w dwóch wersjach, obu zawierających całą grę wraz z bonusami w postaci The Awesome Adventures of Captain Spirit oraz garścią przedmiotów kosmetycznych w grze w ramach dodatku Arcadia Bay Patches. W przypadku edycji kolekcjonerskiej (dostępnej tylko w oficjalnym sklepie wydawcy) otrzymamy też m.in. 32-stronicowy zbiór ilustracji, płytę winylową ze ścieżką dźwiękową z Life is Strange 2 oraz dwie figurki. Wszystko to możecie zobaczyć na poniższym obrazku.

Edycja kolekcjonerska Life is Strange 2 w całej okazałości.

Dotychczas Life is Strange 2 doczekało się czterech epizodów. Ostatni z nich o podtytule Faith ukazał się w połowie sierpnia. Jak dotąd seria nie zawiodła oczekiwań fanów oryginału i miejmy nadzieję, że nie zmieni tego zbliżający się finał. Piąty odcinek oraz europejskie wydanie pudełkowe drugiego Life is Strange zadebiutuje 3 grudnia na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Przypomnijmy też, że gra pozostaje dostępna na platformie Microsoftu w ramach subskrypcji Xbox Game Pass.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej