Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 września 2017, 10:20

LawBreakers - znamy plany rozwoju gry na najbliższe miesiące

Studio Boss Key Productions podzieliło się tegorocznymi planami rozwoju swojego dziecka, LawBreakers. Jeszcze we wrześniu w grze pojawi się nowa mapa oraz tryby gry. Do końca roku powinna w niej zagościć również świeża klasa bohatera.

LawBreakers, czyli nowa, zręcznościowa sieciowa strzelanina FPP, nie może zaliczyć swojego debiutu do udanych. Dzieło Cliffa Bleszinskiego (seria Gears of War) i studia Boss Key Productions miało swoją premierę ledwie miesiąc temu, a już straciło sporą część bazy graczy. Twórcy jednak zdecydowali się nie odpuszczać i stale intensywnie pracują nad aktualizacjami tytułu. Ich celem nie tylko jest wyeliminowanie błędów, ale również dodanie zupełnie nowej zawartości. Na oficjalnej stronie LawBreakers przybliżono plany rozwoju gry na końcówkę 2017 roku.

W tym roku w LawBreakers pojawi się kilka nowości. - LawBreakers - znamy plany rozwoju gry na najbliższe miesiące - wiadomość - 2017-09-07
W tym roku w LawBreakers pojawi się kilka nowości.

Po pierwsze, w grze pojawi się nowy samouczek oraz filmiki instruktażowe. Będą one prezentowały nie tylko podstawy, ale także zaawansowane techniki poruszania się i walki. W domyśle, dzięki tym zmianom nowi gracze będą mogli łatwiej wejść do zabawy, a weterani usprawnić swoje umiejętności. Tym samym twórcy LawBreakers zareagowali na głosy członków społeczności, którzy narzekali na brak porządnego tutoriala.

Mapa Namasan ma zadebiutować jeszcze we wrześniu.

Po drugie, jeszcze w tym roku w LawBreakers pojawią się trzy nowe mapy. Premiera pierwszej z nich zaplanowana jest na drugą połowę września. Będzie to Namasan, industrialna, nocna plansza, która zabierze nas na teren Stanów Zjednoczonych przyszłości. W późniejszym terminie w grze zadebiutuje Valhalla. W przeciwieństwie do Namasan, ta mapa będzie bardziej związana z naturą. Na szkicach koncepcyjnych możemy ujrzeć las, góry i opuszczoną placówkę. Twórcy planują umieścić w tym otoczeniu liczne przeszkody, które pozwolą na urozmaicenie rozgrywki. Co ciekawe, jak zdradzili deweloperzy, Valhalla była jedną z pierwszych zaprojektowanych przez nich plansz. Jej korzenie sięgają 2014 roku. Trzecią mapą, która znajdzie się wkrótce w LawBreakers, będzie Gateway – arena przeznaczona specjalnie do trybu gry o nazwie Blitzball. Nie, nie chodzi o ten Blitzball z Final Fantasy X, a pewnego rodzaju wariację na temat Capture the Flag. Cieszy się on sporą popularnością wśród deweloperów, dlatego też zdecydowali się oni na stworzenie tego poziomu. Warto pamiętać, że wszyscy posiadacze LawBreakers otrzymają nowe mapy oraz tryby gry całkowicie za darmo.

Pierwsze szkice mapy Valhalla powstały w 2014 roku.

A propos trybów gry, twórcy zapowiedzieli, że w LawBreakers do końca roku pojawią się nowe. Chodzi tu o Skirmishes, czyli walki na określonych zasadach, które mają stanowić odskocznię od tradycyjnych meczów i sprawić przyjemność zarówno nowicjuszom, jak i weteranom. Będą się one zmieniały regularnie co pewien czas. Na dobry początek na graczy czeka klasyczny Team Deathmatch na specjalnie przystosowanej planszy. Wszystko to do jak największego urozmaicenia zabawy. Prócz Skirmishes, w najbliższych miesiącach w grze pojawią się również długo wyczekiwane przez wielu mecze rankingowe. Twórcy nie chcieli na razie zdradzać zbyt wielu szczegółów, lecz obiecują oni, że tryb ten zaoferuje wszystko, co w LawBreakers najlepsze.

Kim jest nowy, tajemniczy bohater?

Po czwarte w końcu, do LawBreakers zostanie wprowadzona zupełnie nowa klasa bohatera. Jest ona dopiero we wczesnej fazie dewelopingu, dlatego też twórcy nie mogą powiedzieć o niej zbyt wiele. Zaprezentowali oni za to jej cień, który może sugerować, że będziemy mieli do czynienia z osobnikiem posługującym się bronią ciężką.

Jak zaznaczyli przedstawiciele studia Boss Key Productions, to dopiero początek dłuższej strategii rozwoju LawBreakers. Twórcy mają nadzieję, że regularne aktualizacje nie tylko utrzymają obecną bazę graczy, ale również przyciągną nowych i w szerszej perspektywie okażą się one korzystne. Czy tak będzie w istocie? Przekonamy się o tym wkrótce.

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej