Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lipca 2007, 15:11

autor: Piotr Doroń

Kontynuacja Condemned z piętnem Manhunt 2

Problemy z grą Manhunt 2 odbiły się szerokim echem na całym świecie. Wpłynęły również na samych producentów gier. Wszystko wskazuje na to, że część z nich nie zamierza zadzierać z organizacjami zajmującymi się klasyfikacją gier i już teraz modyfikuje swoje najnowsze produkcje. Jednym z pierwszych jest firma Monolith Productions, odpowiedzialna za drugą odsłonę cyklu Condemned.

Problemy z grą Manhunt 2 odbiły się szerokim echem na całym świecie. Wpłynęły również na samych producentów gier. Wszystko wskazuje na to, że część z nich nie zamierza zadzierać z organizacjami zajmującymi się klasyfikacją gier i już teraz modyfikuje swoje najnowsze produkcje. Jednym z pierwszych jest firma Monolith Productions, odpowiedzialna za drugą odsłonę cyklu Condemned.

O obawach swojego zespołu developerskiego opowiedział w rozmowie z serwisem ComputerandVideoGames Constantine Hantzopoulos. Oznajmił on, że firma bardzo dokładnie przeanalizowała przypadek Manhunt 2, co pozwoliło stwierdzić jej, że narażanie się organizacji ESRB nie jest jej na rękę. W związku z tym z gry znikną najprawdopodobniej niektóre, najdrastyczniejsze sceny.

Na przykład: postanowiliśmy wyciąć moment morderstwa przy pomocy imadła. To byłoby zdecydowanie zbyt drastyczne. Z gry usuniętych zostało również kilka scen dekapitacji. Wykreowany przez nas świata przypomina jednak bardziej Sin City aniżeli rzeczywistość i chcielibyśmy, aby wszyscy, którzy będą mieli styczność z Condemned 2: Bloodshot o tym pamiętali”, powiedział Constantine Hantzopoulos. Jednocześnie zaznaczył, że w przypadku Manhunta 2 wizja Rockstar była niebezpiecznie realna (główny bohater miał być więźniem, który decyduje się na ucieczkę, dokonując przy okazji mordów na m.in. wrogich strażnikach).

Szczegółowe informacje na temat Condemned 2: Bloodshot znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej