autor: Piotr Spychala
Konkurs Valve rozwiązany
Valve ogłosiło niedawno wyniki konkursu na najlepszą mapę do trybu DeathMatch w Half Life 2. Pracownicy Valve tak skomentowali sam konkurs: jakość nadesłanych prac jest niesamowita, po prostu nas zatkało. Miejmy nadzieję, ze podobne wrażenie udzieli się społeczeństwu graczy, gdy mapy zostaną opublikowane w sieci Steam.
Valve ogłosiło niedawno wyniki konkursu na najlepszą mapę do trybu DeathMatch w Half Life 2. Pracownicy Valve tak skomentowali sam konkurs: jakość nadesłanych prac jest niesamowita, po prostu nas zatkało. Miejmy nadzieję, ze podobne wrażenie udzieli się społeczeństwu graczy, gdy mapy zostaną opublikowane w sieci Steam.
A oto i wyniki konkursu:
I miejsce: DM_Underpass (autor: Scott M. Jordan z USA)
II miejsce (ex aequo): DM_Ressistance i DM_Powerhouse
(autorzy: odpowiednio Jonathan Linker oraz Michael Schultz, obaj z Niemiec)
Ponadto tytuł Mapy Wartej Odnotowania uzyskała produkcja DM_Avalon, autorstwa Michaela Vissera z Holandii:
Autorzy cieszą się z dużego zainteresowania konkursem, zapowiadając jednocześnie, że za kilka tygodni zostaną opublikowane pełne modyfikacje oparte na silniku Source, w które – miejmy nadzieję – całe rzesze graczy z nami włącznie będą się z przyjemnością zagrywać.