Koniec z grami sygnowanymi logiem SCi
Kiedy 20 maja poinformowaliśmy Was o ostatecznym przejęciu firmy Eidos przez brytyjski koncern SCi, roztoczyliśmy wizję upadku tej zasłużonej dla branży elektronicznej rozrywki marki. Okazuje się, że charakterystyczne logo Eidos nie zniknie z nowych produkcji, wręcz przeciwnie.
Kiedy 20 maja poinformowaliśmy Was o ostatecznym przejęciu firmy Eidos przez brytyjski koncern SCi, roztoczyliśmy wizję upadku tej zasłużonej dla branży elektronicznej rozrywki marki. Okazuje się, że charakterystyczne logo Eidos nie zniknie z nowych produkcji, wręcz przeciwnie.
Zgodnie z informacjami udzielonymi w piątek za pośrednictwem oficjalnego oświadczenia prasowego, wszystkie przyszłe gry koncernu SCi będą opublikowane właśnie pod marką Eidos. Brytyjczycy zdają sobie sprawę z popularności tej nazwy, zwłaszcza na rynku amerykańskim, dlatego też za wszelką cenę unikają jakichkolwiek działań, prowadzących do wymazania jej ze swojego katalogu wydawniczego. Jeśli chodzi o samą korporację, to nadal będzie ona funkcjonować pod nazwą SCi.
Przedstawiciele firmy SCi bardzo poważnie podchodzą do wykorzystania nazwy Eidos. Wiadomo już, że brytyjski koncern skróci swój rok fiskalny i zamknie go po dziewięciu miesiącach podsumowaniem finansowym w dniu 30 czerwca bieżącego roku (wcześniejsza data – 30 września). Zabieg ten ma na celu uwzględnienie w przyszłorocznych podsumowaniach wszystkich działań związanych ze sprzedażą gier pod marką Eidos – w tym przypadku, szefowie firmy będą mieli czarno na białym, czy perturbacje związane ze zmianą nazwy odniosły należyty skutek.
Przypomnijmy, że w aktualnych planach firmy SCi znajdują się następujące produkty: Commandos: Strike Force, 25 to Life, Hitman: Blood Money, Tomb Raider: Legend, Just Cause oraz Get on da Mic.