autor: Maciej Myrcha
Kolejne szczegóły dotyczące Resident Evil: Umbrella Chronicles
Tydzień temu przekazaliśmy Wam garść informacji dotyczących rozgrywki w Resident Evil: Umbrella Chronicles. W tym tygodniu natomiast światło dzienne ujrzały kolejne szczegóły tej gry przygotowywanej wyłącznie z myślą o konsoli Wii.
Tydzień temu przekazaliśmy Wam garść informacji dotyczących rozgrywki w Resident Evil: Umbrella Chronicles. W tym tygodniu natomiast światło dzienne ujrzały kolejne szczegóły tej gry przygotowywanej wyłącznie z myślą o konsoli Wii.
I tak, znany z Resident Evil 4 system Quick Time Events doczekał się kolejnego swojego wcielenia – tym razem jednak zamiast „klepania” przycisków na padzie będziemy musieli wykonywać odpowiednie ruchy Wiimote. Po drugie, również podobnie jak w RE4, wszystkie grywalne postacie „wyposażone” zostaną w ataki wręcz. Każdy z bohaterów będzie miał także swoje mocne i słabe strony oraz zróżnicowaną ilość punktów życia, szybkość czy inne czynniki. Zabieg ten zastosowano po to, aby zachęcić graczy do ponownej rozgrywki, inną postacią. Prosty ale skuteczny sposób na wydłużenie zabawy.
Jeśli chodzi o środki zagłady, każda z postaci będzie miała swój własny, unikalny arsenał broni, przy czym jednocześnie będzie można używać maksymalnie dwóch z nich. Chris na przykład siać będzie spustoszenie przy pomocy pistoletu i shotguna, Jill natomiast do pistoletu dorzuci wyrzutnię granatów. Dodatkowo w każdym z rozdziałów otrzymamy dostęp do nowych rodzajów broni. Broń ta przyda nam się w trybie rozgrywki Arcade, wzorowanym na mini grze Mercenaries – wybieramy tu postać, którą chcemy prowadzić, odpowiedni rozdział gry i usiłujemy przedrzeć się przez chmary wrogów.
Przedstawiciele Capcom zapowiedzieli, iż pełny trailer Resident Evil: Umbrella Chronicles zostanie zaprezentowany na Tokyo Game Show.