autor: Włodarczak Adam
Kampania Shrek 2 w Australii i Oceanii warta pół miliona dolarów
Duże pokłady gotówki inwestuje korporacja Activision w promocję ich najnowszej gry zręcznościowej, bezpośrednio żerującej na sukcesie filmu o tym samym tytule – Shrek 2. Mieszkańcy Australii i Oceanii reklamówki słynnego Shreka zobaczą dosłownie wszędzie: w telewizji, prasie, Internecie...
Duże pokłady gotówki inwestuje korporacja Activision w promocję ich najnowszej gry zręcznościowej, bezpośrednio żerującej na sukcesie filmu o tym samym tytule – Shrek 2 . Mieszkańcy Australii i Oceanii reklamówki słynnego Shreka zobaczą dosłownie wszędzie: w telewizji, prasie, Internecie...
Activision, zachęcony ogromnym sukcesem medialnym filmu na terenie USA (który pobił wiele rekordów, m.in. zysk w dniu premiery wyniósł blisko $45 mln!!), postanowił ostro zaatakować rynek w Australii i Oceanii. Spece od marketingu wydali, i wydają nadal, kupę pieniędzy na kampanię reklamową. Spoty reklamowe w TV, prasie oraz Internecie emitowane są w ostatnim czasie bardzo często.
„Sukces kinowy Shreka w USA jest niezwykły, wprawiający w zdumienie. Liczymy, że ta akcja marketingowa, jedna z większych w historii naszej firmy, przyczyni się do sukcesu Shreka – gry oraz filmu” – mówi John Watts, szef marketingu firmy Activision. Finalny produkt trafi na półki sklepowe w Australii i Nowej Zelandii już 17 czerwca, br.
W Polsce, za sprawą wyłącznej dystrybucji firmy Licomp Empik Multimedia, gra Shrek 2 na komputery PC w pełnej, polskiej wersji językowej, wejdzie do sprzedaży dokładnie 2 lipca 2004 roku. Cena sugerowana gry to 89 zł. Tego dnia odbędzie się także oficjalna polska premiera filmu Shrek 2 .
Więcej informacji o tej bajkowej grze, znajdziecie oczywiście na łamach serwisu GRY-OnLine: