autor: Radosław Grabowski
Jeszcze więcej Shreka w elektronicznej rozrywce
Sympatyczny ogr imieniem Shrek ostatnio widoczny jest w filmach i na opakowaniach płatków śniadaniowych, a nawet w telewizyjnych reklamach, zachęcających widzów (szczególnie młodych) do picia mleka. Bohater ów zadomowił się również w świecie elektronicznej rozrywki (dotychczas wydano szereg gier dla rozmaitych platform) i wcale nie planuje go opuszczać.
Sympatyczny ogr imieniem Shrek ostatnio widoczny jest w filmach i na opakowaniach płatków śniadaniowych, a nawet w telewizyjnych reklamach, zachęcających widzów (szczególnie młodych) do picia mleka. Bohater ów zadomowił się również w świecie elektronicznej rozrywki (dotychczas wydano szereg gier dla rozmaitych platform) i wcale nie planuje go opuszczać.

Korporacja Activision zamierza bowiem kontynuować owocną współpracę z wytwórnią DreamWorks nie tylko w kontekście kinowej marki Shark Tale (Rybki z Ferajny), Madagascar (Madagaskar) i Over the Hedge, ale także właśnie w kwestii fantastycznych przygód wspomnianego zielonego olbrzyma oraz gadającego Osła i Księżniczki Fiony. Za dwa lata w okolicach wakacji nastąpić ma premiera filmu, zatytułowanego Shrek 3, więc przy okazji na sklepowe półki trafi sporo nowych pozycji elektroniczno-rozrywkowych. Przedtem jednak (tj. w ciągu najbliższych miesięcy) czeka nas oficjalny rynkowy debiut m.in. tajemniczej gry o nazwie Shrek: SuperSlam.