Jak długi będzie scenariusz do L.A. Noire?
Przedstawiciel studia Team Bondi, odpowiedzialnego za deweloping przygodowej gry akcji L.A. Noire, ujawnił, że scenariusz napisany na potrzeby produkcji liczy aktualnie 22 tysiące stron.
Przedstawiciel studia Team Bondi, odpowiedzialnego za deweloping przygodowej gry akcji L.A. Noire, ujawnił, że scenariusz napisany na potrzeby produkcji liczy aktualnie 22 tysiące stron.
L.A. Noire (źródło: Game Informer).
Informację zdradził Brendan McNamara, współzałożyciel Team Bondi, który oznajmił w wywiadzie udzielonym magazynowi EDGE, że przekłada się to choćby na dwanaście pełnometrażowych filmów fabularnych. Tak długi scenariusz sugeruje, że L.A. Noire zapewni wiele godzin rozbudowanej rozgrywki. Wystarczy wspomnieć, że w nagraniach dubbingowych bierze udział armia ponad 300 aktorów. W rolę Cole’a Phelpsa, funkcjonariusza skorumpowanej policji miasta Los Angeles, wcieli się Aaron Staton (znany z Mad Mana).
L.A. Noire ma zadebiutować jesienią 2010 roku, w wersjach przeznaczonych na Xboksa 360 i PlayStation 3. Wydawca, koncern Take-Two, zaznaczył jednak, że gra – obok Mafii II, Max Payne 3 oraz Sid Meier’s Civilization V – jest zagrożona potencjalnym opóźnieniem na 2011 rok. Produkcja jest jedną z najdroższych gier w historii rynku elektronicznej rozgrywki. Według różnych źródeł proces produkcji dzieła Team Bondi pochłonął około 50 milionów dolarów.
Rozgrywka w L.A. Noire w największej mierze polegać będzie na prowadzeniu śledztw – przeszukiwaniu miejsca zbrodni, zbieraniu dowodów i łączeniu faktów, rozmawianiu ze świadkami, a także przesłuchiwaniu podejrzanych. W grze znajdzie zastosowanie rozbudowany system dialogów, wzorowany na rozwiązaniach znanych m.in. z Mass Effect oraz Heavy Rain.