Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 sierpnia 2023, 06:40

autor: Adrian Werner

Jagged Alliance 3 wprowadza ułatwienia dla mniej wytrwałych graczy

Jagged Alliance 3 otrzymało patch 1.03, który usuwa wiele błędów, poprawia optymalizację i ulepsza balans rozgrywki, zwłaszcza na najniższym poziomie trudności.

Źródło fot. THQ Nordic
i

Jagged Alliance 3, czyli wypuszczona w ubiegłym miesiącu kontynuacja kultowej serii taktycznych turówek, doczekała się nowej aktualizacji. Patch został oznaczony numerem 1.03 i przynosi wiele zmian. Przede wszystkim ułatwiono życie graczom bawiącym się na najniższym poziomie trudności:

  1. Wrogie ataki z posterunków strażniczych na najniższym poziomie trudności (Pierwsza krew) są aktywowane rzadziej.
  2. Po wyczerpaniu kopalnie diamentów przynoszą 50% dochodu na poziomie trudności Pierwsza krew, 20% na poziomie trudności Komandos oraz 0% na Mission Impossible. Ta zmiana została wprowadzona po sugestiach społeczności
  3. Kopalnie pokazują teraz w podpowiedzi, jak blisko są wyczerpania.
  4. Zmniejszono obrażenia zadawane przez karabin maszynowy.
  5. Szansa na wypadek przy korzystaniu z granatów i wyrzutni rakiet zależy teraz od odległości od celu (to również była sugestia społeczności).
  6. Poprawiono także wiele błędów technicznych.
  7. Ponadto ulepszono optymalizację poprawiając sposób, w jaki gra korzysta z pamięci kart graficznych.

Przypomnijmy, że Jagged Alliance 3 zadebiutowało 14 lipca i dostępne jest wyłącznie na PC. Produkcja oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Gra okazała się wielkim sukcesem. Odpowiedzialny za projekt zespół Haemimont Games poinformował niedawno, że Jagged Alliance 3 zaliczyło najlepszy debiut w dorobku studia. Doskonały odbiór produkcji dobrze widać na Steamie, gdzie 87% recenzji użytkowników chwali JA3, co serwis kategoryzuje jako „bardzo pozytywne” przyjecie projektu.

  1. Jagged Alliance 3 na Steamie
  2. Recenzja Jagged Alliance 3 świetny sequel, choć spóźniony o 20 lat

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej