Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2009, 15:39

autor: Filip Grabski

Informacje o polskiej premierze Call of Juarez: Więzy Krwi

Firma Techland przekazała dziś oficjalne informacje dotyczące polskiej premiery świetnie zapowiadającego się prequela gry Call of Juarez. Z wielką radością powiadamiamy, że Więzy Krwi pojawią się u nas w dniu premiery światowej.

Firma Techland przekazała dziś oficjalne informacje dotyczące polskiej premiery świetnie zapowiadającego się prequela gry Call of Juarez. Z wielką radością powiadamiamy, że Więzy Krwi pojawią się u nas w dniu premiery światowej.

3 lipca 2009 roku półki wszystkich sklepów komputerowych po tej stronie Odry ugną się pod ciężarem pudełek z grą Call of Juarez: Więzy Krwi w wersjach na pecety (dystrybutorem będzie sam Techland), PlayStation 3 i Xboksa 360 (dystrybucją zajmie się Ubisoft). Gra na komputery osobiste kosztować będzie 99,90 zł: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że pomimo wzrostu cen i światowego kryzysu jesteśmy w stanie utrzymać ceny premierowe, do jakich przyzwyczajeni są gracze. Aktualnie CoJ:WK kosztować będzie w wersji standard 99,90 i raczej nic tego nie zmieni. Jeśli natomiast chodzi o Edycję Kolekcjonerską, to aktualnie możemy potwierdzić tylko tyle, że na pewno będzie. Nie chcemy jednak zdradzać zbyt wielu szczegółów” - tłumaczy Tomasz Gawlikowski z Techlandu. Należy jeszcze dodać, że pecetowcy na pewno otrzymają grę z kinowym spolszczeniem – zaś wersja językowa CoJ:WK na konsole zależy od Ubisoftu, a decyzja nie została jeszcze podjęta.

By umilić Wam oczekiwanie na debiut tego wystrzałowego tytułu, zapraszamy do obejrzenia gromadzonych przez nas filmików oraz video zapowiedzi, a także do lektury tekstu powstałego na bazie doświadczeń Sandro, który miał okazję wcielić się w skórę braci McCall.

Informacje o polskiej premierze Call of Juarez: Więzy Krwi - ilustracja #1
Techland mierzy wysoko / celuje w sukces.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej