Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 września 2011, 11:30

Call of Juarez: Więzy Krwi przecenione o 75% na Steam

Strzelaninę w realiach Dzikiego Zachodu od rodzimego Techlandu można nabyć dzisiaj w atrakcyjnej cenie poprzez Steam. Call of Juarez: Więzy Krwi dostępne jest obecnie za 4,99 euro, czyli około 22 złotych.

W ramach dziennej promocji na platformie dystrybucji cyfrowej Steam została przeceniona strzelanina wrocławskiego Techlandu. Cenę Call of Juarez: Więzy Krwi obniżono o 75%. Równowartość 4,99 euro (około 22 zł) możemy wymienić na wspomniany tytuł, tylko dzisiaj do godziny 19:00.

Call of Juarez: Więzy Krwi przecenione o 75% na Steam - ilustracja #1

Niestety, wersja gry na Steamie pozbawiona jest polskich napisów. Tę niedogodność rekompensuje cena, która jest niemal dwukrotnie niższa od dostępnego w Polsce pudełkowego wydania tytułu. Na Więzy Krwi powinny skusić się osoby nie mające do tej pory styczności z serią, gdyż jest to jak dotąd najlepsza gra z cyklu (ocena GRY-OnLine - 8.5/10). Niestety najnowsza część, Call of Juarez: The Cartel okazała się być bardzo rozczarowująca pod względem jakości, co widać też po naszej ocenie - 5.5/10.

Call od Juarez: Więzy Krwi przenosi gracza na Dziki Zachód, gdzie wiedzie życie rewolwerowca. Gra jest prequelem wydanego w 2006 roku Call of Juarez. Poznajemy w niej młodość Ray’a i Thomasa - znanych z pierwowzoru braci McCall. Tytuł pozwala wcielać się podczas misji w wybraną postać, co determinuje styl rozgrywki. Osoby preferujące wymianę ognia na krótki dystans z wykorzystaniem dwóch rewolwerów, z pewnością zdecydują się pokierować Ray’em. Średni dystans, który pozwolą utrzymać wszelkiego rodzaju karabiny, to już domena drugiego z braci – Thomasa.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej