Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 sierpnia 2024, 20:05

Ikoniczny „rogalik” niebawem otrzyma tryb, o który gracze prosili od wielu lat. Twórca The Binding of Isaac przekazał fanom dobre wieści

Poznaliśmy przybliżoną datę premiery trybu online do The Binding of Isaac: Repentance. Zadebiutuje on przed 4 listopada tego roku.

Źródło fot. Nicalis
i

Po długim oczekiwaniu poznaliśmy przybliżoną datę wydania sieciowego trybu multiplayer do The Binding of Isaac: Repentance. Zostanie on udostępniony przed 10. rocznicą debiutu wersji Rebirth, która będzie miała miejsce w listopadzie tego roku.

Twórca popularnego roguelike’a, Edmund McMillen, zorganizował wczoraj sesję AMA (Ask Me Anything) w serwisie Reddit, podczas której fani mogli zadać mu trapiące ich pytania. Spora część z nich dotyczyła jego następnej gry zatytułowanej Mewgenics, powstającej już od ponad 5 lat. Jeden z graczy poruszył jednak kwestię postępu prac nad trybem online do Isaaca, na co udało mu się uzyskać odpowiedź dewelopera.

Isaac online (co-op multiplayer) idzie świetnie i powinien zostać wydany przed 10. Rocznicą premiery Rebirth, mającą miejsce na początku listopada.

Rozszerzona wersja o podtytule Rebirth wydana została kilka lat po pierwowzorze – 4 listopada 2014 roku. Do tego dnia powinniśmy więc otrzymać omawiany tryb online, zakładając, że twórcy nie natrafią po drodze na żadne problemy.

Wiadomość ta z pewnością ucieszy fanów gry. Obecnie dostępny jest w niej jedynie lokalny multiplayer, a gracze pytali o tryb sieciowy od bardzo dawna. Co prawda istnieje możliwość zabawy ze znajomym w kooperacji z wykorzystaniem funkcji Steam Remote Play, ale opcja ta nie jest idealna. Na szczęście już niedługo otrzymamy lepsze rozwiązanie.

The Binding of Isaac: Repentance zadebiutowało 31 marca 2021 na PC. Gra dostępna jest także na konsolach PS4, PS5, XOne, XSX/S oraz Nintendo Switch. Jest to oficjalnie ostatni dodatek do gry, stanowiący zwieńczenie historii. Sama produkcja – jej podstawowa wersja wyszła 28 września 2011 r. – uchodzi zaś za ikonę podgatunku roguelike i jedną z najlepszych jego przedstawicielek.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej