Do The Binding of Isaac Rebirth trafi sieciowy tryb multiplayer; znamy jego szczegóły
Edmund McMillen zdradził plany na przyszłość serii The Binding of Isaac. Długo wyczekiwany tryb sieciowej kooperacji jest w fazie ostatnich testów.
Gra The Binding of Isaac: Rebirth zadebiutowała w 2014 roku, jednak dzięki oddanej społeczności i aktywnie działającemu twórcy jej rozwój cały czas trwa. W opublikowanych wczoraj filmikach na TikToku Edmund McMillen poruszył temat długo wyczekiwanego trybu sieciowej kooperacji.
Jak relacjonuje Edmund, możliwość równoczesnej współpracy ze znajomymi ma zostać wprowadzona do rozszerzenia Repentence za ok. 1,5 miesiąca. On sam wraz ze współpracownikami ma właśnie testować możliwości nowego trybu, w przygotowaniu do nachodzącej publicznej wersji beta.
Podtrzymując tradycję nawiązywania bliskiej relacji ze społecznością, twórca The Binding of Isaac odpowiedział także na kilka pytań. Ujawnił on nową mechanikę, wychodzącą poza samą rozgrywkę, która powstała mimowolnie. Grając z przyjaciółmi będziemy musieli umiejętnie dzielić się przedmiotami, próbując zbudować dwa oddzielne buildy postaci.
Nasze wyzwania online będziemy mogli rozpocząć także z dowolnego zapisu – zupełnie nowego lub kontynuować nasze solowe podejście.
Na część uwag internautów McMillen nie miał jednak prostych odpowiedzi, zmuszając się do podkreślenia, że tryb będzie na bieżąco rozwijany i modyfikowany jeszcze długi czas po jego upublicznieniu.
Wiele podobnych inicjatyw twórców sprawiło, że gra The Binding of Isaac po dziś dzień uznawana jest za jeden z najbardziej kultowych rouglike’ów. Znajdziecie ją w udoskonalonej wersji Rebirth na PC, konsolach PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz urządzeniach mobilnych z systemem IOS w cenie ok. 50 zł.
Do skorzystania z nadchodzącego trybu multiplayer wymagane jest DLC Repentence, dostępne min. na Steamie.