Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 marca 2009, 11:29

autor: Filip Grabski

I Am Alive jest robione przez nowe studio

Bardzo ciekawie zapowiadający się projekt Ubisoftu (mimo braku zaangażowania Jade Raymond) najwyraźniej przeżywa pewne trudności. Produkcja I Am Alive właśnie została przeniesiona do innego studia.

Bardzo ciekawie zapowiadający się projekt Ubisoftu (mimo braku zaangażowania Jade Raymond) najwyraźniej przeżywa pewne trudności. Produkcja I Am Alive właśnie została przeniesiona do innego studia.

Tajemnicza, katastroficzna gra, o której w sumie wiadomo wciąż stosunkowo niewiele, powstawała do tej pory w studiu Darkworks. Pierwotnie premiera została ustalona na zaskakująco wczesny marzec 2009, szybko jednak okazało się, że tytuł ten poważnie się spóźni. Zaś dzisiaj dowiadujemy się, że dalszą pracą nad I Am Alive zajmie się wewnętrzne studio Ubisoftu - Shanghai (zrobili m.in. Splinter Cell: Pandora Tomorrow).

Czy możemy przypuszczać, że pierwotny zespół nie podołał i główną przyczyną przesunięcia premiery jest właśnie fakt oddania gry innej ekipie? Prawdopodobnie tak, miejmy jednak nadzieję, że ten ambitny tytuł nie zawiedzie, a jego debiut odbędzie się bez przeszkód.

I Am Alive jest robione przez nowe studio - ilustracja #1
Już nie ma od nas ucieczki. Poddaj się!

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej