autor: Michał Jodłowski
Hitman ze wsparciem DirectX 12 na premierę
Jak wynika z informacji podanych przez magazyn PC Gamer, najnowsza odsłona cyklu gier Hitman będzie wspierać biblioteki DirectX 12 w dniu premiery.
Jak wynika z informacji podanych przez serwis PC Gamer, podczas imprezy branżowej PC Gamer Weekender zapowiedziano wsparcie bibliotek DirectX 12 w nadchodzącej grze Hitman w dniu premiery. Nad korzyściami płynącymi z zastosowania wyżej wspomnianego API [ang. Application Programming Interface – interfejs programistyczny aplikacji] rozwodzono się już wielokrotnie, serwując przy tym wyniki różnego rodzaju testów porównawczych, o których niejednokrotnie pisaliśmy w Serwisie Informacyjnym – ostatnio chociażby przy okazji udostępnienia benchmarku w Ashes of the Singularity. Oczywiście należy pamiętać, że aby skorzystać z dobrodziejstw płynących z bibliotek DirectX 12, należy posiadać system operacyjny Windows 10, który jako jedyny tę – jak zapowiadano, rewolucyjną – technologię obsługuje oraz, naturalnie, stosowną kartę grafiki.
Hitman, a dokładnie jego pierwszy fragment, zadebiutuje 11 marca bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Przypominamy jednocześnie, że rzeczona produkcja ukaże się w formie epizodycznej; w tym miejscu zamieściliśmy stosowną rozpiskę. Niecały miesiąc temu wystartowały zamknięte beta-testy gry. Z naszymi spostrzeżeniami z rozgrywki w wersji beta można zapoznać się pod tym adresem.