autor: Kamil Zwijacz
H-Hour: World's Elite - strzelanka współtwórcy serii SOCOM na pierwszym gameplayu
Studio SOF, dowodzone przez Davida Searsa (główny projektant pierwszych odsłon serii SOCOM), opublikowało krótki materiał wideo z pierwszymi fragmentami rozgrywki z gry H-Hour: World's Elite.
Studio SOF opublikowało pierwszy, krótki materiał wideo z gry H-Hour: World's Elite na którym można zobaczyć fragmenty rozgrywki. Nagranie pochodzi z wersji pre-alpha i ogranicza się do zaprezentowania kilku lokacji podczas biegu postaci, oddania strzału z karabinu snajperskiego i… wykonania tańca znanego z piosenki Gangnam Style.
Po raz pierwszy o H-Hour: World's Elite pisaliśmy przy okazji rozpoczęcia zbiórki pieniędzy w serwisie Kickstarter. Twórcy potrzebowali na produkcję gry 200 tysięcy dolarów, a koniec końców udało się pozyskać od zainteresowanych osób 253 tys. dolarów. Tytuł wzbudził zainteresowanie społeczności graczy nie tylko samymi założeniami (taktyczna sieciowa strzelanka nastawiona na współpracę) lecz także osobą Davida Searsa – głównego projektanta pierwszych odsłon serii SOCOM. Nie wiadomo kiedy finalna wersja trafi na rynek, ale pewnym jest, że pojawi się ona na komputerach PC i konsoli PlayStation 4.
H-Hour: World's Elite to taktyczna strzelanka, w której liczy się tylko walka drużynowa. Twórcy stawiają na realizm, w związku z czym podczas zabawy konieczna będzie ścisła współpraca z innymi członkami zespołu i planowanie swoich działań. Na początku tytuł zaoferuje przynajmniej sześć map i cztery tryby rozgrywki. Za produkcję odpowiada studio SOF dowodzone przez Davida Searsa. Oprócz niego w firmie pracuje także kilku byłych żołnierzy, co jeszcze bardziej uwiarygodnia ten tytuł.