Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2022, 09:35

autor: Adrian Werner

GTA 6 podniesie poprzeczkę dla całej branży gier, twierdzi szef Take-Two

Prezes Take-Two Interactive zapowiedział, że GTA 6 ustanowi nowe standardy nie tylko wśród gier, ale i dla całej branży rozrywkowej.

Grand Theft Auto 6 nie zostało jeszcze oficjalnie ujawnione, a już jest jedną z najbardziej wyczekiwanych nadchodzących produkcji. Dlatego wszystkie skrawki informacji na temat tego projektu witamy z dużym zainteresowaniem. Najnowsze pochodzą z rozmowy z inwestorami, jaką podczas omawiania wyników finansowych Take-Two Interactive odbył prezes firmy Strauss Zelnick.

  1. Potwierdził on, że prace nad GTA 6 są na zaawansowanym etapie.
  2. Zelnick stwierdził również, że studio Rockstar Games ma ambicje, by Grand Theft Auto 6 ustanowiło nowe standardy nie tylko dla tej serii, ale również dla całej branży gier, a nawet ogólnie dla wszystkich branż rozrywkowych.

Nie są więc to żadne zaskakujące informacje, ale jesteśmy tak wypuszczeni w tej kwestii, że lepsze to niż nic.

W większości przypadków firmy, które chwaliłyby się, że ich następna gra ustanowi nowe standardy dla branży, uznane zostałyby za zbyt pewne siebie, jednak studio Rockstar Games dokonało już tego w przeszłości wielokrotnie. Renoma zespołu jest tak duża, że wiele osób byłoby rozczarowanych, gdyby GTA 6 nie przegoniło całej konkurencji w kategorii otwartych światów.

Przypomnijmy, że obecnie Grand Theft Auto 6 jest absolutnym priorytetem dla Rockstar Games. Studio skończyło z rozwojem Red Dead Redemption 2 i miało porzucić plany opracowania ulepszonej wersji RDR2 na konsole nowej generacji, jak również remasterów GTA 4 oraz pierwszego RDR.

Według ostatnich doniesień na Grand Theft Auto VI poczekamy co najmniej do 2024 roku.

  1. Rockstar Games – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej