Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 września 2020, 09:44

autor: Adrian Werner

Green Hell - polski przebój otrzyma darmowy dodatek

Polskie studio Creepy Jar zapowiedziało darmowy dodatek The Spirits of Amazonia do gry Green Hell. Ujawniono również, że kolejną produkcją zespołu będzie survivalowy projekt Chimera.

Green Hell  - polski przebój otrzyma darmowy dodatek - ilustracja #1
Pierwsza część dodatku zadebiutuje w tym roku.

Z okazji tegorocznego wirtualnego gamescomu polskie studio Creepy Jar poinformowało, że gra survivalowa Green Hell otrzyma darmowy dodatek The Spirits of Amazonia. Opublikowano także drugi filmik, w którym omawiane są plany na przyszłość.

Rozszerzenie podzielone zostanie na kilka części, a pierwsza zadebiutuje jeszcze w tym roku. Dodatek wprowadzi m.in. nowe lokacje oraz możliwość współpracy z wrogimi do tej pory plemionami, których członkowie będą zlecać zadania i ujawniać sekrety fabuły.

Twórcy pochwalili się także, że sprzedaż Green Hell przekroczyła milion egzemplarzy. Ponadto poinformowano, że wersja gry na Nintendo Switch powinna zadebiutować już wkrótce. Trwają również prace nad wydaniami na PlayStation 4 i Xboksa One.

Przypomnijmy, że Green Hell zadebiutowało na PC we wczesnym dostępie w sierpniu 2018 roku, a w grudniu 2019 r. ukazała się pełna wersja. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem - na Steamie 86% ocen użytkowników jest pozytywnych.

Po premierze gra była intensywnie rozwijana. Dodano m.in. możliwość uprawy roślin oraz wprowadzono tryb multiplayer, pozwalający na rozgrywki kooperacyjne dla maksymalnie czterech osób.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Oficjalna strona studia Creepy Jar
  3. Green Hell - poradnik do gry
  4. Raport z zielonego piekła. Jak rodził się sukces polskiego Green Hell

Chimera – survivalowa gra science fiction kolejnym projektem autorów Green Hell

Studio Creepy Jar potwierdziło również, że pracuje już nad kolejnym projektem. Nosi on tytuł Chimera i będzie to gra survivalowa w klimatach science fiction, w której kluczową rolę odegra budowa bazy.

Obecnie autorzy finalizują etap pre-produkcji. Nie powinniśmy zatem spodziewać się w najbliższym czasie zbyt wielu konkretów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej