Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 października 2006, 10:00

Gra Psychonauts jest już dostępna w usłudze Steam

Zgodnie z obietnicą złożoną w połowie ubiegłego miesiąca, oferta systemu elektronicznej dystrybucji Steam wzbogaciła się o kolejny tytuł z katalogu firmy Majesco – Psychonauts. Program, który swego czasu został bardzo wysoko oceniony przez krytyków, mogą od wczoraj pobrać wszyscy użytkownicy usługi.

Zgodnie z obietnicą złożoną w połowie ubiegłego miesiąca, oferta systemu elektronicznej dystrybucji Steam wzbogaciła się o kolejny tytuł z katalogu firmy Majesco Psychonauts. Program, który swego czasu został bardzo wysoko oceniony przez krytyków, mogą od wczoraj pobrać wszyscy użytkownicy usługi.

Gra Psychonauts jest już dostępna w usłudze Steam - ilustracja #1

Psychonauts sprzedawany jest w takiej samej cenie, jak dwa poprzednie produkty firmy, czyli BloodRayne 2 i Advent Rising. Za pełną wersję gry musimy zapłacić 19.95 dolarów (około 60 złotych, plus podatek). Niestety, użytkownicy usługi Steam nie będą mogli przetestować programu przed ewentualnym kupnem. Demo należy pobrać samodzielnie za pośrednictwem serwisów internetowych, np. naszego.

Gra Psychonauts jest już dostępna w usłudze Steam - ilustracja #2

W Psychonauts gracz wciela się w postać chłopca o imieniu Rasputin (w skrócie Raz), który obdarzony został paranormalnymi zdolnościami. Młodzieniec marzy o tym, aby w przyszłości dołączyć do elitarnego oddziału, który odpowiada za utrzymywanie porządku na świecie. Rasputin po ucieczce z domu zakrada się do obozu szkoleniowego stworzonego z myślą o tych osobach, które cechują się zbliżonymi możliwościami. Główny bohater bardzo szybko zdobywa nowych przyjaciół, z czasem jednak odkrywa, iż w obozie dzieje się coś niepokojącego. Pozostali kadeci znikają w tajemniczych okolicznościach...

Więcej informacji na temat Psychonauts uzyskasz za pośrednictwem naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej