autor: Daniel Kazek
Gothic 3 - nowe szczegóły
W najnowszym, sierpniowym wydaniu niemieckiego magazynu Gamestar, pojawiły się kolejne informacje na temat trzeciej części popularnej sagi Gothic. Czasopismo trafiło już do rąk subskrybentów, a w sprzedaży detalicznej pojawi się za dwa dni.
W najnowszym, sierpniowym wydaniu niemieckiego magazynu Gamestar, pojawiły się kolejne informacje na temat trzeciej części popularnej sagi Gothic. Czasopismo trafiło już do rąk subskrybentów, a w sprzedaży detalicznej pojawi się za dwa dni.
Na temat oczekiwanej od dawna produkcji, przygotowano ośmiostronicowy artykuł. A wszystko za sprawą wycieczki jaką urządzili sobie redaktorzy poczytnego periodyku do siedziby Piranha Bytes. Tam też próbowali się dowiedzieć czegoś nowego o grze.
Streszczenie z niemieckiego przekazu, który obiegł cały świat, znajdziecie poniżej. Nie da się ukryć, że ostatni podpunkt wydaje się być szczególnie interesujący:
- Wypełnianie questów znacząco wpłynie na zdolności magiczne gracza;
- Nowe czary uzyskamy odwiedzając ołtarze bogów;
- Do rzucania zaklęć, wymagana będzie jedna wolna ręka;
- W trakcie wędrówki znajdziemy wiele magicznych lasek oraz różdżek;
- Magowie będą w stanie spowolnić czas, jednak odbije się to również i na ich szybkości;
- Do poznania będzie 60-70 bonusów do postaci, plus dodatkowe zdolności;
- Na jednym ze screenów widać unoszącego się w powietrzu skrzydlatego maga. Nie wiadomo, czy to efekt czaru, czy też umiejętności;
- Jeden z bonusów postaci zwiększy skuteczność zbroi;
- Do pięciu poznanych już wcześniej gildii (orkowie, zabójcy, rebelianci, koczownicy, łowcy orków) doszła kolejna - druidzi, znani wcześniej jako ludzie lasu;
- W dalszym ciągu nie wiadomo dlaczego mordercy będą współpracować z orkami;
- Podstaw nauczy nas opracowany w tym celu tutorial;
- Będzie można zatrudnić najemnika lub znajomego z Gothica II i wyposażyć go w niezbędny rynsztunek;
- W udostępnionych filmach, niewolnicy posługują się mieczami, gdyż nie została jeszcze zaimplementowana walka wręcz;
- Obecnie trwa nagrywanie głosów spotykanych w grze postaci;
- Program jest ukończony w 85 procentach.