Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 września 2006, 07:31

Gothic 3 nadal w produkcji!

Zaledwie tydzień trwała radość fanów, związana z faktem ukończenia prac nad trzecią odsłoną cyklu Gothic. Przedstawiciele firmy Piranha Bytes poinformowali wczoraj za pośrednictwem oficjalnej strony gry, że po wysłaniu płyty matki do tłoczni, znaleziono błędy wymagające natychmiastowej interwencji programistów.

Zaledwie tydzień trwała radość fanów, związana z faktem ukończenia prac nad trzecią odsłoną cyklu Gothic. Przedstawiciele firmy Piranha Bytes poinformowali wczoraj za pośrednictwem oficjalnej strony gry, że po wysłaniu płyty matki do tłoczni, znaleziono kilka błędów wymagających natychmiastowej interwencji programistów.

Gothic 3 nadal w produkcji! - ilustracja #1

Nie wiadomo dokładnie, jakich poprawek wymaga gra. Pewne jest jedynie to, że w dniu 12 września austriacka tłocznia nie rozpoczęła produkcji płyt z programem, jak to wcześniej zaplanowano. Członkowie studia Piranha Bytes ponownie wzięli się do roboty, starając się szybko wyjść z kłopotliwej sytuacji. Aktualnie przygotowywana jest nowa wersja programu, która wydaje się mieć nikłe szanse na rzetelne testy przeprowadzone przez ludzi niezwiązanych z produkcją gry.

Gothic 3 nadal w produkcji! - ilustracja #2

Pod dużym znakiem zapytania stoi premiera gry, która w kilku krajach europejskich (m.in. w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii) miała odbyć się 13 października bieżącego roku. Co prawda autorzy zapewnili na oficjalnym forum, że nic się w tej kwestii nie zmieniło, ale ostatecznej wersji programu wciąż nie ma, a czas ucieka. Jest wielce prawdopodobne, że w trakcie prowadzonych prac zaimplementowana zostanie pierwsza łata, która w Internecie miała pojawić się równo z premierą gry.

Więcej informacji na temat gry Gothic 3 uzyskasz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej