Ghost of Tsushima rekordzistą sprzedaży wśród nowych marek Sony
Firma Sony Interactive Entertainment pochwaliła się sprzedaniem 2,4 mln egzemplarzy gry Ghost of Tsushima w trzy dni od premiery. Tym samym produkcja studia Sucker Punch jest najlepiej sprzedającą się nową marką z katalogu Sony.
Ósma generacja konsol ma przed sobą ostatnie miesiące przed premierą swoich następców: PlayStation 5 oraz Xboksa Series X. Jednak czwarta konsola stacjonarna Sony zdążyła odnotować jeszcze jeden sukces. Ghost of Tsushima zaliczyło bardzo udany debiut: w trzy dni sprzedano ponad 2,4 miliona egzemplarzy. Tym samym produkcja studia Sucker Punch jest najlepiej sprzedającą się nową marką z katalogu Sony (a więc z pominięciem Spider-Mana, God of War etc.). Dla porównania: Horizon Zero Dawn potrzebowało dwóch tygodni, by osiągnąć sprzedaż na poziomie 2,6 mln kopii.
To nie pierwsze doniesienie świadczące o popularności produkcji. Wiele japońskich sklepów wyprzedało się ze swoich egzemplarzy Ghost of Tsushima w mniej niż tydzień po premierze. Inna sprawa, że niektórzy gracze zdążyli już znudzić się produkcją i proszą twórców o tryb Nowej Gry Plus. Inni podejmują się rozmaitych wyzwań, by utrudnić sobie zabawę. Tak czy owak, zespół Sucker Punch zapewnił graczom godne pożegnanie z PlayStation 4, które dostarczyło nam wiele udanych tytułów ekskluzywnych.
- Oficjalna strona gry Ghost of Tsushima
- Recenzja Ghost of Tsushima – wspaniałe pożegnanie PS4
- Ghost of Tsushima – kompendium wiedzy