Patch 3.0 naprawił po cichu jedną z najbardziej denerwujących rzeczy w Genshin Impact
Najnowszy patch do Genshin Impact wprowadził sporo nowości. Graczy najbardziej cieszy jedna, konkretna poprawka.
W Genshin Impact pojawił się patch 3.0, a wraz z nim masa nowości. Główne z nich to nowa, czwarta już kraina o nazwie Sumeru, trzy nowe, grywalne postacie o żywiole Dendro – Tighnari, Collei i Dori, oraz więcej reakcji na ów żywioł.
Jednak zmiana, która najbardziej ucieszyła graczy, została podana w opisie zmian znacznie dyskretniej. Możemy tam przeczytać, że aktualizacja optymalizuje wrażenia z poruszania się po złożonym terenie przy użyciu zdolności ruchowych. Sprawi to, że gracz nie będzie się blokować na każdej, małej i wystającej krawędzi, która stanie mu na drodze.
Poprawka definitywnie była potrzebna, ponieważ przemierzanie tak ogromnego otwartego świata musi być dla gracza przyjemne. Zmiana zdecydowanie zdynamizowała rozgrywkę, a na subreddicie gry już możemy zobaczyć filmiki fanów z płynnego biegania i skakania po trudnym terenie.
Co jeszcze nowego?
Wystarczy wspomnieć o nowych Domainach, broniach, artefaktach, przeciwnikach oraz wydarzeniach i misjach, a do tego dochodzą różne zmiany i poprawki. Wartą uwagi modyfikacją jest możliwość stworzenia dziesięciu konfiguracji naszej drużyny, a nie tylko czterech, tak jak to było wcześniej. Umożliwia to posiadanie jeszcze większej liczby kombinacji żywiołów na różne okazje.
Aktualizacja zdecydowanie usatysfakcjonowała fanów i zachęciła ich do zanurzenia się w świecie gry na kolejne godziny.
Kompletny opis zmian możecie znaleźć tutaj.