Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 grudnia 2020, 13:21

autor: Adrian Werner

Genshin Impact wybrany grą roku w Google Play

Serwis Google Play poinformował, że nagrodę dla najlepszej gry roku przyznano Genshin Impact, czyli produkcji autorstwa chińskiego studia miHoYo.

Genshin Impact zostało wybrane grą roku w serwisie Google Play. Wyjaśniając powody przyznania nagrody temu tytułowi, pochwalono go za wyśmienite wykonanie, bogatą zawartość, ambicje dewelopera oraz dopracowany system walki. Według członków jury była to po prostu najlepsza produkcja na Androida, w jaką zagrali w tym roku.

Przypomnijmy, że projekt zadebiutował 28 września tego roku. Poza Androidem gra dostępna jest także na PC, PlayStation 4 oraz urządzeniach mobilnych z systemem iOS. Tytuł korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Produkcja okazała się wielkim sukcesem. Zainteresowanie nią było tak duże, że na Twitchu na pewien czas przebiła popularnością Fortnite. Kilka godzin po premierze streamy z Genshin Impact oglądało ponad 110 tys. osób. W pierwsze cztery dni od debiutu projekt pobrano 17 mln razy. Tytuł poradził sobie tak dobrze, że został najlepiej zarabiającą cyfrowo grą października. W pierwszym miesiącu tylko na samych urządzeniach mobilnych przychody z mikropłatności wyniosły 250 mln dolarów.

Na początku listopada gra otrzymała dużą aktualizację 1.1. Wprowadziła ona nowe grywalne postacie, wydarzenie sezonowe, system reputacji miejskiej oraz dodatkowy akt z zadaniami w głównej linii fabularnej.

Posiadacze PlayStation 5 mogli zagrać w Genshin Impact od momentu premiery konsoli i ta wersja oferuje liczne ulepszenia graficzne w porównaniu z PS4. W planach jest również wydanie na Nintendo Switch, ale na nie poczekamy do przyszłego roku.

  1. Genshin Impact to znak, że nowa generacja może należeć do Chin
  2. Genshin Impact - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej