Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 października 2020, 09:25

Genshin Impact nadal dominuje na smartfonach

Genshin Impact w ciągu dwóch tygodni od premiery utrzymuje się w szczycie najlepiej zarabiających gier. Bariera 100 milionów dolarów została przekroczona.

W SKRÓCIE:
  1. Genshin Impact jest gigantycznym hitem.
  2. Gra studia MiHoYo okupuje szczyty rankingów popularności.
  3. W ciągu dwóch tygodni gra przyniosła już 100 milionów dolarów przychodu.

Genshin Impact kontynuuje swój zwycięski pochód. Gra w ciągu dwóch tygodni od premiery przyniosła studiu MiHoYo ponad 100 milionów dolarów przychodu. Najwięcej pieniędzy pochodzi kolejno z rynku chińskiego, japońskiego, koreańskiego i amerykańskiego.

Informację podał analityk firmy Niko Partners Daniel Ahmad, który specjalizuje się w rynkach azjatyckich, z nastawieniem na Chiny. Ahmad już wcześniej informował, że Genshin Impact cieszy się ogromną popularnością.

Najnowsze dane z firmy analitycznej Sensor Tower wskazują, że po tygodniu tytuł wylądował na drugim miejscu listy najlepiej zarabiających gier dostępnych na iOS. Zbierający dane z rynku mobilnego serwis App Annie wskazuje, że Genshin Impact zostało w ciągu tygodnia pobrane na smartfonach przez 23 miliony osób. A trzeba pamiętać, że gra dostępna jest także na PlayStation 4 i PC, a w przyszłym roku trafi także na Switcha.

Tytułowi bez dwóch zdań pomogły wysokie wartości produkcyjne oraz początkowo ciepły odbiór społeczności. Choć warto tutaj zaznaczyć, że do głosu dochodzi coraz więcej osób krytykujących natłok mikropłatności w grze oraz słaby tzw. endgame. Nowa zawartość trafi do Genshin Impact w listopadzie, więc wtedy będzie można ocenić, czy deweloper aktywnie reaguje na uwagi kierowane w stosunki do swojej produkcji.

  1. Oficjalna strona gry Genshin Impact
  2. Genshin Impact - poradnik do gry

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej