Garść szczegółów o Alcatraz, nadchodzącej grze firmy Philos Laboratories
O słynnym więzieniu Alcatraz słyszeli chyba wszyscy ludzie na całym świecie. Wielokrotnie było ono tematem wielkich Hollywoodzkich produkcji filmowych, a już niedługo dzięki firmie Philos Laboratories stanie się tematem gry Alcatraz. Dzisiaj za sprawą wywiadu przeprowadzonego przez serwis GameSpot z autorami gry możemy dowiedzieć się kilku ciekawych szczegółów dotyczących tej produkcji oraz o historii firmy.
O słynnym więzieniu Alcatraz słyszeli chyba wszyscy ludzie na całym świecie. Wielokrotnie było ono tematem wielkich Hollywoodzkich produkcji filmowych, a już niedługo dzięki firmie Philos Laboratories stanie się tematem gry Alcatraz. Dzisiaj za sprawą wywiadu przeprowadzonego przez serwis GameSpot z autorami gry możemy dowiedzieć się kilku ciekawych szczegółów dotyczących tej produkcji oraz o historii firmy.
Pierwszym poważnym sukcesem, który pozwolił węgierskiemu zespołowi zaistnieć w komputerowym świadku była strategiczna gra Theocracy, która w roku 2000 okazałą się sporym sukcesem. Spowodował on wzrost zainteresowania firmą przez wydawców m. in. CDV i UbiSoft oraz jej rozwój co bezpośrednio przyczyniło się do rozpoczęcia prac nad grą Alcatraz, a także kilkoma innymi, o których usłyszymy na targach E3.
Alcatraz będzie strategią czasu rzeczywistego, w której akcja toczyć się będzie w alternatywnym świecie, technologicznie nawiązującym do książek Juliusza Verne, a politycznie osadzonym w realiach filmów George’a Orwell’a. Bohaterami będzie pięć postaci, każda o odmiennym charakterze i umiejętnościach tj. żołnierz, mechanik, artysta, duchowny oraz iluzjonista. Zostaną one uwikłane w fascynującą, nieliniową historię rozgrywającą się na terenie sławnego więzienia.
Na tle konkurencji gra ma się odznaczać unikalną atmosferą oraz stylem oprawy audiowizualnej. Obecnie znajduje się w końcowej fazie produkcji i pojawi się w sklepach pod koniec roku.