Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 listopada 2009, 11:05

autor: Piotr Doroń

GameInformer o potencjalnych dodatkach do Assassin's Creed II

Redakcja GameInformera zamieściła na łamach serwisu internetowego magazynu domysły na temat zawartości potencjalnych dodatków DLC do Assassin’s Creed II. Z uwagi na to, że zdradzają dosyć istotne informacje, nie polecamy ich lektury osobom, które miały okazję nabyć anglojęzyczną wersję gry, lecz nie ukończyły jeszcze historii Ezio , a także tym, które ciągle czekają na polską edycję gry.

Redakcja GameInformera zamieściła na łamach serwisu internetowego magazynu domysły na temat zawartości potencjalnych dodatków DLC do Assassin’s Creed II. Z uwagi na to, że zdradzają dosyć istotne informacje, nie polecamy ich lektury osobom, które miały okazję nabyć anglojęzyczną wersję gry, lecz nie ukończyły jeszcze historii Ezio Audiote de Firenze, a także tym, które ciągle czekają na polską edycję produkcji (premiera 4 grudnia).

GameInformer o potencjalnych dodatkach do Assassin's Creed II - ilustracja #1

Według dziennikarzy GameInformera w pierwszym z dodatków otrzymamy szansę poznania Katarzyny Sforzy (więcej na jej temat przeczytacie na Wikipedii), jednej z bohaterek renesansu oraz księżny regionu Forli, obecnie jednej z włoskich gmin. Przed debiutem autorzy opisywali Sforzę jako jedną z ważniejszych postaci w grze, lecz w pełnej wersji ACII nie odegrała ona zbyt wielkiej roli. Ezio odwiedzając Forli – jeden z przystanków na drodze do Wenecji – spędza tam jedynie kilkadziesiąt minut, a redaktorzy GameInformera zauważają, że obszar ten jest spory i z pewnością nie do końca wykorzystany. Według nich dłuższy etap z Katarzyną w roli głównej oraz bliżej nieokreślone problemy we Florencji stanowią wycięte ogniwa w historii Ezio – mają to być tzw. sekwencje 12 i 13, których brak widoczny jest aż nadto w zakładce Animus Desktop.

W drugim rozszerzeniu twórcy powinni z kolei odblokować całą południową dzielnicę Florencji. Widać bowiem, że jest ona zaludniona, aczkolwiek Ezio do samego końca przygody nie jest w stanie przekroczyć rzeki. Podczas próby przejścia mostem Ponte Vecchio (jedna z pierwszych lokacji, które poznajemy w ACII) wyświetlona zostaje informacja, mówiąca że „obszar jest w tej chwili niedostępny ”. Być może odblokowanie tej lokacji ma jakiś związek ze wspomnianymi wcześniej problemami we Florencji, których źródło znajdziemy właśnie po drugiej stronie rzeki Arno. Istnieje ponadto szansa, że twórcy faktycznie rozbudują liczbę „podziemi” – zręcznościowych etapów, w trakcie których pokonujemy zmyślne tory przeszkód, zaprojektowane wewnątrz budynków, jak i w podziemiach. Należy zauważyć, że są one całkiem pożądane przez posiadaczy ACII – głównie z uwagi na dopracowanie sześciu podstawowych lokacji.

Jak będzie w rzeczywistości? Wiedzą to już chyba tylko autorzy Assassin’s Creed II. Z pewnością już wkrótce przekażą nam dokładne informacje na temat pierwszych DLC do swojego dzieła.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej