Frostpunk 2 jest trudny, dlatego twórcy chcą jak najbardziej przyjaznego interfejsu
Studio 11 bit uchyliło rąbka tajemnicy w temacie ulepszeń interfejsu w strategii Frostpunk 2, wprowadzonych na bazie sugestii graczy z beta-testów.
Od premiery Frostpunk 2 dzielą nas już tylko niecałe dwa miesiące. Twórcy coraz częściej dzielą się więc kolejnymi informacjami na temat tej strategii. Najnowsze dotyczą ulepszeń interfejsu.
- Twórcy wprowadzili ulepszenia widocznych elementów UI (ang. user interface), tak aby był on bardziej przejrzysty i intuicyjny.
- Wprowadzono także nowe menu budowy wraz z pięcioma nowymi hubami miast.
- Autorzy zaimplementują też zmiany drzewka pomysłów oraz krainy mrozu, tak aby zwiększyć ich przejrzystość i czytelność oraz ogólnie poprawić wygląd tych elementów.
Przedsmak tych zmian możecie zobaczyć na poniższym screenie.
Twórcy wytłumaczyli, że Frostpunk 2 będzie trudną grą, więc ich celem jest uczynienie interfejsu możliwie jak najbardziej przyjaznego dla użytkowników.
Zmiany w interfejsie wprowadzono po zakrojonych na szeroką skalę beta-testach. Reakcja na nie była dobra (średnia ocen uczestników wyniosła 8/10), ale twórcy uzyskali także wiele sugestii i krytycznych uwag. Dlatego zdecydowali się opóźnić premierę, aby wprowadzić potrzebne ulepszenia. Zmiany interfejsu są tylko częścią tego procesu i w najbliższym czasie powinniśmy otrzymać informacje o kolejnych poprawkach.
Frostpunk 2 ukaże się 20 września wyłącznie na PC i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. W planach są także wersje na konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5, ale te wydania ukażą się później.
Oczekiwania względem Frostpunka 2 są ogromne – jest to obecnie trzecia (po Black Myth: Wukong i Hollow Knight: Silksong) najbardziej wyczekiwana gra na Steamie.