For Honor - ujawniono szczegóły na temat trzeciego sezonu
Firma Ubisoft opublikowała nowe informacje na temat trzeciego sezonu For Honor, zatytułowanego Gorycz i Chwała. 15 sierpnia gracze otrzymają kolejnych bohaterów i mapy, którym będą towarzyszyć m.in. usprawnienia rozgrywki oraz tryb Pojedynku.
Niedawno informowaliśmy o planach rozwoju For Honor, sieciowej gry akcji Ubisoftu skupiającej się na walce bronią białą. Dziś Francuzi ujawnili kolejne szczegóły na temat trzeciego sezonu. Gorycz i Chwała rozpocznie się 15 sierpnia i ma wprowadzić masę zmian, poczynając od tradycyjnego zestawu dwóch nowych bohaterów. Pierwszym z nich jest Gaidheal walczący po stronie Wikingów oraz dzierżący claymore o wadze i zasięgu przebijających dotychczas dostępne miecze. Grając nim, będziemy mogli wybrać między jednym z dwóch stylów walki: agresywnym (pozwalającym na bardziej niszczycielskie ataki za cenę rezygnacji z blokowania wrogich ciosów) oraz obronnymi (skupiającym się na kontrowaniu przeciwników). Natomiast Rycerzy wesprze Gladiator – wojownik z południowych regionów Cesarstwa Rzymskiego obdarzony niewiarygodną kondycją i zwinnością oraz szybko odnawiającymi się zdolnościami, lecz z powodu lekkiej zbroi polegający na szybkości i ogłuszaniu przeciwników. Obie klasy będą dostępne wpierw dla nabywców przepustki sezonowej – pozostali gracze zapoznają się z nimi dopiero 22 sierpnia, o ile zdecydują się wydać 15 tysięcy stali.
Dwójce wojowników tradycyjnie będą towarzyszyć dwie nowe mapy. Warta została osadzona w średniowiecznym zamku, natomiast Wikińska wioska w siedzibie Drengrów. Obie zaoferują unikatowe elementy środowiskowe do wykorzystania przeciw innym graczom (w tym balistę oraz kolczastą beczkę), które wymuszą uważne rozglądanie się po otoczeniu. Na tym nie koniec – twórcy postanowili też zmodyfikować istniejące mapy, by dawały więcej zabawy. Część z nich będzie powiększona, a niektóre pułapki zostaną usunięte lub będą mniej efektywne niż dotychczas.
Oprócz tego w grze pojawi się nowy stopień rzadkości ekwipunku i zwiększony limit reputacji (do 40. poziomu), a aktualizacja towarzysząca rozpoczęciu sezonu wprowadzi usprawnienia rozgrywki. Początkujący gracze będą szybciej awansować na kolejne poziomy, co pozwoli im szybko nadrobić dystans względem weteranów For Honor. Pojawią się także rozgrywki turniejowe (w wersji beta), ranking oraz tryb Pojedynku, czyli walki jeden na jednego, jak również usprawnione menu bohaterów, pozwalające na podejrzenie animacji gestów oraz egzekucji. Czy to wystarczy do ponownego zainteresowania graczy, którzy po początkowym sukcesie produkcji szybko zrezygnowali z dalszej gry, przekonamy się za dwa tygodnie.