autor: Marek Grochowski
Fatal Inertia zalicza opóźnienie
Jeszcze kilka tygodni temu wielu dziennikarzy było zgodnych co do tego, że wyścigi o nazwie Fatal Inertia ukażą się w drugiej połowie listopada, wzmacniając tym samym startowy line-up konsoli PLAYSTATION 3. Niestety ojcowie nadchodzącej pozycji nie mają dla nas najlepszych wieści.
Jeszcze kilka tygodni temu wielu dziennikarzy było zgodnych co do tego, że wyścigi o nazwie Fatal Inertia ukażą się w drugiej połowie listopada, wzmacniając tym samym startowy line-up konsoli PLAYSTATION 3. Niestety ojcowie nadchodzącej pozycji nie mają dla nas najlepszych wieści.
Szefowie japońskiego Koei, które od ponad roku czuwa nad rozwojem futurystycznej ścigałki, poinformowali dziś opinię publiczną, że ich projekt nie zostanie ukończony w terminie. W związku z tym zdecydowali się przesunąć premierę next-genowej pozycji na przyszły rok. Tytuł ukaże się najprawdopodobniej w okolicach lutego 2007.
Przypomnijmy, iż dzięki Fatal Inertia zasiądziemy za sterami ultranowoczesnych statków powietrznych. Jednym z ciekawszych aspektów gry będzie nietypowy arsenał broni, którego przyjdzie nam użyć. Zamiast standardowego rynsztunku, w stylu rozmaitych rakiet czy działek wielolufowych, skorzystamy ze skomplikowanych i śmiercionośnych urządzeń. Za ich pomocą dane nam będzie manipulować prawami fizyki, dzięki czemu nie tylko dobrniemy do mety na pierwszej pozycji, ale zlikwidujemy również swych najgroźniejszych oponentów.