Fatal Inertia powraca na PlayStation 3
Twórcy gry Fatal Inertia mają problemy z okiełznaniem silnika Unreal Engine 3 i najwyraźniej to właśnie jest powodem opóźnienia programu w wersji na konsolę PlayStation 3 – takie wnioski można wysnuć z informacji, opublikowanej wczoraj serwis Games Radar.
Twórcy gry Fatal Inertia mają problemy z okiełznaniem silnika Unreal Engine 3 i najwyraźniej to właśnie jest powodem opóźnienia programu w wersji na konsolę PlayStation 3 – takie wnioski można wysnuć z informacji, opublikowanej wczoraj serwis Games Radar.
Odpowiedzialne za powstanie gry studio KOEI Canada, Inc., krytykuje wydajność silnika Unreal Engine 3 na urządzeniach firmy Sony Corporation. Szczegółów nie znamy, ale najwyraźniej Kanadyjczycy nie radzą sobie z przygotowaniem gry w wersji na PlayStation 3, dlatego też produkt ten do tej pory nie ujrzał światła dziennego. Pierwotnie Fatal Inertia miała należeć do grupy tzw. tytułów startowych dla wspomnianej wyżej konsoli, ale z planów tych nic nie wyszło. O wiele lepiej studio poradziło sobie z przeniesieniem gry na Xboksa 360. Ta edycja trafi do sklepów już we wrześniu.
Fatal Inertia w wersji na PlayStation 3 nadal znajduje się w planach koncernu KOEI Co., Ltd. ale w chwili obecnej nie wiadomo, kiedy prace nad programem zostaną zakończone.