autor: Katarzyna Grysiewicz
Fatal Inertia dla Xboxa 360 pojawi się już we wrześniu. Edycja dla PlayStation 3 znowu opóźniona.
Przedstawiciele KOEI poinformowali, że Fatal Inertia w wersji dla konsoli ze stajni Microsoftu zadebiutuje już 11 września. Wszystko wskazuje na to, że owe futurystyczne wyścigi mogą stać tytułem ekskluzywnym „trzystasześćdziesiątki”.
Pierwotnie gra Fatal Inertia została zapowiedziana jako tytuł startowy konsoli PlayStation 3. W między czasie kilka razy przesunięto datę premiery i pojawiły się informacje, że pozycję tę otrzymają również posiadacze systemu Xbox 360. Obecnie wszystko wskazuje na to, że owe futurystyczne wyścigi mogą stać się tytułem ekskluzywnym „trzystasześćdziesiątki”. Przedstawiciele KOEI poinformowali, że Fatal Inertia w wersji dla konsoli ze stajni Microsoftu zadebiutuje już 11 września.
Nie wspomniano jednak nic na temat edycji dla PS3, co wywołało pewne zdziwienie wśród dziennikarzy. Dociekliwi redaktorzy rozmaitych serwisów informacyjnych postanowili dowiedzieć się, dlaczego w oświadczeniu pomięto konsolę marki Sony. Okazało się, że wersja dla PS3 zaliczy kolejne opóźnienie z powodu problemów z silnikiem Unreal Engine 3, użytym w Fatal Inertia. Developerzy nie chcą podać nawet przybliżonej daty ewentualnego pojawienia się edycji dla PS3. Miejmy nadzieję, że Sony nie straci kolejnego tytułu.