Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 sierpnia 2015, 08:50

autor: Adrian Werner

Fallout 4 bez limitu rozwoju postaci oraz z możliwością kontynuowania zabawy po ukończeniu kampanii

Studio Bethesda zdradziło, że w Fallout 4 nie uświadczymy maksymalnego poziomu doświadczenia dla postaci gracza. Ponadto otrzymamy możliwość kontynuowania zabawy po ukończeniu głównego wątku fabularnego.

Po przejściu kampanii będziemy mogli kontynuować zabawę. - Fallout 4 bez limitu rozwoju postaci oraz z możliwością kontynuowania zabawy po ukończeniu kampanii - wiadomość - 2015-08-07
Po przejściu kampanii będziemy mogli kontynuować zabawę.

Podczas trwających obecnie targów gamescom studio Bethesda postanowiło odpowiedzieć na kilka pytań fanów odnośnie Fallout 4. Okazuje się, że w grze nie zostanie wprowadzony maksymalny poziom doświadczenia i będziemy mogli rozwijać postać praktycznie bez końca. Współgra z tym również informacja, że po przejściu głównego wątku fabularnego gracze otrzymają możliwość kontynuowania zabawy.

Są to bardzo dobre wiadomości, gdyż Fallout 4 zapowiada się na produkcję z ogromnym światem, gęsto wypełnionym opcjonalnymi misjami pobocznymi. Niedawno Bethesda chwaliła się, że jeden z jej deweloperów spędził w świecie gry już ponad czterysta godzin i wciąż nie zobaczył wszystkiego, co ten tytuł ma do zaoferowania. Po ukończeniu głównej kampanii będzie więc na nas czekała jeszcze masa przygód i bogate możliwości dalszego rozwoju postaci.

Przypomnijmy, że Fallout 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 10 listopada. Wszystko wskazuje na to, że gra, podobnie jak Fallout 3 i Fallout: New Vegas, otrzyma pełną polską wersję jezykową, choć jednocześnie pojawi się także opcja zabawy w języku angielskim. Istnienie lokalizacji nie zostało jeszcze oficjalnie potwierdzone, ale taka informacja znalazła się na folderze przygotowanym na targi gamescom przez firmę Cenega, czyli rodzimego dystrybutora gry.

Warto wspomnieć, że w dniu premiery Fallout 4 nie zaoferuje narzędzi moderskich. Te ukażą się dopiero jakiś czas po premierze. Autorzy zdają sobie sprawę jak wielkie znacznie ma taka funkcjonalność dla fanów i jak dużą rolę ich twórczość odegrała w zapewnieniu długowieczności kilku ostatnim grom studia. Na razie jednak studio Bethesda chce się skoncentrować na jak najlepszym dopracowaniu samej gry. Ten aspekt zawsze był piętą achillesową zespołu i twórcy chcą wreszcie zerwać z tą niechlubną tradycją. Może im się to udać, gdyż w chwili ujawnienia projektu na tegorocznych targach E3 jego zawartość była już praktycznie ukończona, dzięki czemu pozostałe miesiące do premiery mogą zostać poświęcone głównie na usuwanie niedoróbek.

  1. Fallout 4 – oficjalna strona gry
  2. 8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 (zapowiedź)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej