Fallout 4 bez limitu rozwoju postaci oraz z możliwością kontynuowania zabawy po ukończeniu kampanii
Studio Bethesda zdradziło, że w Fallout 4 nie uświadczymy maksymalnego poziomu doświadczenia dla postaci gracza. Ponadto otrzymamy możliwość kontynuowania zabawy po ukończeniu głównego wątku fabularnego.
Podczas trwających obecnie targów gamescom studio Bethesda postanowiło odpowiedzieć na kilka pytań fanów odnośnie Fallout 4. Okazuje się, że w grze nie zostanie wprowadzony maksymalny poziom doświadczenia i będziemy mogli rozwijać postać praktycznie bez końca. Współgra z tym również informacja, że po przejściu głównego wątku fabularnego gracze otrzymają możliwość kontynuowania zabawy.
Są to bardzo dobre wiadomości, gdyż Fallout 4 zapowiada się na produkcję z ogromnym światem, gęsto wypełnionym opcjonalnymi misjami pobocznymi. Niedawno Bethesda chwaliła się, że jeden z jej deweloperów spędził w świecie gry już ponad czterysta godzin i wciąż nie zobaczył wszystkiego, co ten tytuł ma do zaoferowania. Po ukończeniu głównej kampanii będzie więc na nas czekała jeszcze masa przygód i bogate możliwości dalszego rozwoju postaci.
Przypomnijmy, że Fallout 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 10 listopada. Wszystko wskazuje na to, że gra, podobnie jak Fallout 3 i Fallout: New Vegas, otrzyma pełną polską wersję jezykową, choć jednocześnie pojawi się także opcja zabawy w języku angielskim. Istnienie lokalizacji nie zostało jeszcze oficjalnie potwierdzone, ale taka informacja znalazła się na folderze przygotowanym na targi gamescom przez firmę Cenega, czyli rodzimego dystrybutora gry.
Warto wspomnieć, że w dniu premiery Fallout 4 nie zaoferuje narzędzi moderskich. Te ukażą się dopiero jakiś czas po premierze. Autorzy zdają sobie sprawę jak wielkie znacznie ma taka funkcjonalność dla fanów i jak dużą rolę ich twórczość odegrała w zapewnieniu długowieczności kilku ostatnim grom studia. Na razie jednak studio Bethesda chce się skoncentrować na jak najlepszym dopracowaniu samej gry. Ten aspekt zawsze był piętą achillesową zespołu i twórcy chcą wreszcie zerwać z tą niechlubną tradycją. Może im się to udać, gdyż w chwili ujawnienia projektu na tegorocznych targach E3 jego zawartość była już praktycznie ukończona, dzięki czemu pozostałe miesiące do premiery mogą zostać poświęcone głównie na usuwanie niedoróbek.