Electronic Arts ma na celowniku kobiety po trzydziestce
Kalifornijski gigant ujawnił nową markę – EA Sports Active, której docelową platformą stało się Nintendo Wii, a docelowym klientem – aktywne kobiety po trzydziestce chcące być bardziej aktywnymi.
Kalifornijski gigant ujawnił nową markę – EA Sports Active, której docelową platformą stało się Nintendo Wii, a docelowym klientem – aktywne kobiety po trzydziestce chcące być bardziej aktywnymi.
Podobno trzydziestoparoletnia kobieta z dwójką dzieci jest świetnym rynkowym targetem, który do tej pory nie został w odpowiednim stopniu wykorzystany (bez skojarzeń, proszę). Peter Moore, szef EA Sports, zamierza zapełnić powstałą niszę – po premierze Wii Fit i „magicznej” Balance Board klienci z Zachodu byli trochę zawiedzeni, wszak Wii Fit koncentrowało się na bardziej azjatyckim rozciąganiu i utrzymywaniu równowagi, a nie na bardziej amerykańskim aktywnym treningu, dzięki któremu można schudnąć. EA naprawi błąd.
Pierwsza gra z nowej serii EA Sports Active nie będzie wymagać Balance Boardu, w zamian skoncentruje się na tradycyjnym kontrolerze, z tą różnicą, że ten może być przyczepiany do nogi. Nowy produkt od „aktywnych elektroników” zawierać ma 20 gier-ćwiczeń oraz dodatkowe narzędzia: licznik kalorii, osobistego trenera, trzydziestodniowy program „jak schudnąć” i inne bonusy. I to wszystko już wiosną za jedyne 59.99 $.
Uzasadniając swą decyzję, Moore powiedział: „Pracowałem w latach 90-tych w Reeboku podczas opracowywania Reebok Step i Reebok Slide (domowy fitness) i wiem, jakie wyzwania czekają na ludzi, którzy mają mało czasu, ale wciąż chcą uprawiać fitness.” Dodał również, że ludzie zainteresują się serią EA Sports Active właśnie z powodu wspomnianej wyżej jakościowej różnicy w oferowanych ćwiczeniach między projektem EA a tym od Nintendo. Peter Moore jest bardzo przedsiębiorczy – w przyszłości Sports Active będzie nie tylko aplikacją na Wii, ale również całą serią akcesoriów.
To jak, kobiety po trzydziestce? Jesteście zainteresowane?