autor: Bartłomiej Kossakowski
Dwie gry zmierzające na Xbox Live Arcade zaliczają opóźnienie
Przedwczoraj informowaliśmy Was o nowych grach tworzonych z myślą o usłudze Xbox Live Arcade, podając jednocześnie daty ich premier. Dziś z kolei możemy potwierdzić, jakie pozycje na pewno zaliczą drobne opóźnienie.
Przedwczoraj informowaliśmy Was o nowych grach tworzonych z myślą o usłudze Xbox Live Arcade, podając jednocześnie daty ich premier. Dziś z kolei możemy potwierdzić, jakie pozycje na pewno zaliczą drobne opóźnienie.
Pierwsza z nich to znana z pecetów gra wyścigowa zatytułowana Mad Tracks. O planach związanych z udostępnieniem jej posiadaczom konsoli Xbox 360 informowaliśmy Was w kwietniu tego roku – wtedy też zapowiadano premierę na czerwiec. Od tamtego momentu przekładano ten termin kilka razy, w tej chwili brakuje nawet konkretnej informacji na temat tego, kiedy dokładnie gra ma się ukazać. Mamy jednak również dobrą wiadomość – redakcja serwisu Xboxic, dzięki rozmowie z przedstawicielami odpowiedzialnego za Mad Tracks studia deweloperskiego Load Inc., poznała przyczynę ciągłych opóźnień. Twórcy wciąż dopracowują rozbudowany tryb multiplayer. Wszystko wskazuje więc na to, że w te szalone wyścigi w stylu Micro Machines będziemy mogli grać za pośrednictwem Xbox Live z ludźmi z całego świata.
Zabawna historia wiąże się z opóźnieniami Small Arms – strzelaniny tworzonej przez Gastronaut Studios (niedawno prezentowaliśmy Wam nowe screenshoty pochodzące z tej pozycji). Podobno autorzy tak często byli pytani już o datę premiery, że w końcu jeden z przedstawicieli firmy skomentował sprawę w następujący sposób: „Za każdy razem, gdy ktoś będzie pytał o datę, będziemy przesuwać ją o tydzień. I zabijać małego kotka”. Dla dobra biednych zwierzątek, zalecamy uzbroić się w cierpliwość.