Analizujemy 1. sezon Diablo 4 - oto wszystkie błędy Blizzarda
Pierwszy sezon Diablo 4 mocno rozczarował graczy. Dlaczego? Analizujemy to w 44. odcinku podcastu GRYOnline.pl.
Choć gracze Diablo IV są niezadowoleni z różnych powodów, pierwszy sezon rozgrywek sieciowych – rozpoczęty 20 lipca – trwa w najlepsze. Mimo ogólnych narzekań zainteresował on sporo osób.
Czy ogólna krytyka społeczności jest uzasadniona? W dużej mierze tak. O tym, dlaczego Blizzard musiał przepraszać graczy za ostatni patch i to, co zaserwował, rozmawiali Adam Zechenter oraz Piotr Maciejczak z tvgry w 44. odcinku podcastu GRYOnline.pl. Wysłuchacie go w serwisach Spotify, Apple Podcast oraz Anchor.fm, a obejrzycie na YouTube. Linki do nich, a także odnośnik do wideo znajdziecie poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Podcast GRYOnline.pl w Anchor.fm
Piotr przyłącza się do narzekań ogółu, dodając do nich swoją „hardcore’ową” perspektywę. W dużym skrócie – uważa, że „Zamieć” zmarnowała znakomitą szansę, by pokazać, iż rozumie społeczność skupioną wokół Diablo 4 i słucha jej. Stąd właśnie „znerfienie” wszystkich klas postaci, z którego deweloperzy szybko zaczęli wycofywać się rakiem.
Jeśli zaś chodzi o zawartość sezonową jako taką, Piotr również kręci nosem. Przede wszystkim uważa, że jest jej za mało. Adam z kolei ma za złe Blizzardowi, iż ten nie naprawił w pierwszej kolejności istotnych problemów gry.
Jakich? Dowiecie się tego z najnowszego odcinka naszego podcastu. Następnych epizodów możecie się spodziewać – już tradycyjnie – w kolejne piątki.