Mały, ale potężny patch do Diablo 4 usuwa popularny błąd i naprawia Druida [Aktualizacja]
Blizzard ujawnił zmiany, jakie wkrótce trafią do Diablo 4 przy okazji aktualizacji 1.1.2. Lista nowości i poprawek tym razem nie jest przesadnie długa. Aktualizacja: patch już dostępny.
Aktualizacja
Patch 1.1.2 do Diablo 4 jest już dostępny do pobrania. Listę zmian przedstawiamy poniżej. Znajdziecie ją również na stronie gry.
Oryginalna wiadomość
Twórcy Diablo 4 nie zatrzymują się. Po dobrze przyjętej „łatce” 1.1.1 do topowego hack&slasha Blizzard ujawnił zmiany, która zadebiutują na serwerach gry już we wtorek 15 sierpnia przy okazji aktualizacji 1.1.2.
Choć tym razem lista poprawek i nowości nie jest przesadnie długa, to część z nich będzie miała niebagatelny wpływ na odczucia płynące z rozgrywki – szczególnie dla części Druidów.
Najważniejsze zmiany patcha 1.1.2 do Diablo 4
Nadchodzący wielkimi krokami patch do Diablo 4 wprowadzi m.in. to, o co zabiegała społeczność graczy, mianowicie skrócony o połowę zostanie czas potrzebny do pojawienia się wzmocnionego potwora – po aktywacji złośliwego serca.
Aktualizacja 1.1.2 do najnowszego „Diabełka” naprawi również lukę, która umożliwia w szybki sposób przechodzenie tych samych Podziemi Koszmarów, po awansowaniu innego gracza na lidera zespołu.
Inną ważną poprawką, która zadebiutuje we wtorek będzie ta naprawiająca uciążliwy błąd powodujący blokowanie się postępu w aktywnościach Legionów.
Najważniejsze zmiany w nadchodzącym patchu do Diablo 4 zdają się jednak dotyczyć klasy Druida. Przede wszystkim naprawiony ma zostać błąd, który powoduje obecnie, że podczas używania Aspektu Skały Metamorficznej rzucany Głaz zadaje mniejsze obrażenia, aniżeli powinien.
Co więcej, poprawek doczeka się również plugawa moc Porywiste Wiatry, która w obecnej wersji aktywuje się automatycznie przy niszczeniu elementów otoczenia.
Ponadto do gry zmierzają liczne „fixy” dotyczące zadań (m.in. „Gdy Światłość się Mroczy”), interfejsu czy grafiki.
Patch 1.1.2 do Diablo 4 – pełna lista planowanych zmian
Zmiany rozgrywki
Czas oczekiwania na pojawienie się na świecie plugawca po aktywacji plugawego serca został zmniejszony z 5 sek. do 2 sek.
Gracze domyślnie uczestniczą teraz w kanale handlowym. Można zrezygnować z tej opcji w ustawieniach gry.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, przez który można było powtórnie przechodzić te same Podziemia Koszmarów po awansowaniu innego członka drużyny na lidera.
Naprawiono błąd, przez który postęp wydarzenia Nadciągające Legiony mógł zablokować się po pokonaniu wszystkich pobliskich wrogów.
Naprawiono błąd, przez który podczas używania Aspektu Skały Metamorficznej rzucany Głaz nie zadawał więcej niż 100% obrażeń.
Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Porywiste Wiatry uaktywniała się przy niszczeniu przedmiotów.
Naprawiono błąd, przez który wilkołaki przywołane przez Aspekt Alfy unosiły się nad ziemią.
Naprawiono błąd, przez który nie dało się ukończyć zadania „Gdy Światłość się Mroczy”.
Naprawiono błąd, przez który można było zdobyć nieograniczoną liczbę eliksirów żelaznej skóry, wielokrotnie przyjmując i porzucając zadanie „Rozpaczliwe Remedia”.
Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli lider drużyny był martwy w momencie pokonania bossa.
Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli Gharl został zabity, zanim rozpoczął się jego dialog.
Naprawiono błąd, przez który zadania poboczne dotyczące wytwarzania przedmiotów mogły kierować graczy do niewłaściwych postaci niezależnych.
Naprawiono błąd, przez który na mapie świata pojawiały się białe linie.
Naprawiono błąd, przez który po ukończeniu rozdziału menu postępów sezonowych mogło działać niepoprawnie.
Naprawiono błąd, przez który powiadomienie o pojawieniu się bossa świata mogło działać niepoprawnie, jeśli gracz nie odblokował jeszcze Szeptów Umarłych.
Naprawiono błąd, przez który odnośniki do przedmiotów wysłane na czacie nie wyświetlały się poprawnie w aplikacji Battle.net.
Naprawiono błąd, przez który znacznik zadania „Powstrzymywanie Potopu” wyświetlał się przy wyjściach z podziemi, ale nie na mapie świata.
Opisy uwięzionego serca Tal’Rashy i uwięzionego serca Wielkiej Uczty zawierają teraz poprawną informację o tym, że ich premie są dodawane, a nie mnożone.
Opis uwięzionego serca determinacji został zaktualizowany, żeby lepiej wyjaśniać, że jego działanie polega na zmniejszaniu mocy używanych przez wrogów efektów wysysających zasoby.
Naprawiono błąd, przez który cel postępów sezonowych „Dar Przypływu” nie mógł zostać prawidłowo zrealizowany.
Naprawiono błąd, przez który teleportacja do wejścia do podziemi mogła zostać użyta, kiedy postać była pod wpływem umiejętności zapewniających nietykalność (takich jak Krwawa Mgła).
Naprawiono błąd, przez który nie dało się wchodzić w interakcje z niektórymi obiektami – w szczególności ze zwłokami.
Naprawiono błąd, przez który umiejętności wierzchowca były czasem niedostępne po opuszczeniu miasta.
Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Rozmyślność niwelowała efekt ogłuszenia umiejętności niezadających obrażeń.
Naprawiono błąd, przez który druidzi, nekromanci i łotrzy nie mogli grać za hełmy z kupcem Podejrzanych Osobliwości w miastach na Polach Nienawiści.
Naprawiono błąd, przez który nie można było zastąpić wyposażonego gniewnego serca innym gniewnym sercem.
Naprawiono błąd, przez który mroźny efekt pokutniczych trzewików nie wyświetlał się poprawnie na arenie walki z ostatnim bossem kampanii.
Naprawiono błąd, przez który przedmioty z zadań mogły losowo pojawiać się w mieście.
Wprowadziliśmy poprawki dotyczące stabilności i wydajności.
Wprowadziliśmy różne poprawki dotyczące elementów ozdobnych dostępnych w sklepie.
Zaznaczę, że powyższa lista, choć oficjalna jest listą planowanych zmian. Niewykluczone więc, że w momencie debiutu patcha 1.1.2 do Diablo 4 tj. 15 sierpnia, zostanie ona rozbudowana o kilka nowych pozycji.
Z tego też powodu odsyłam Was do oficjalnej strony, która na bieżąco uzupełniana jest przez twórców pod kątem aktualizacji.