autor: Bartosz Świątek
Detale na temat wsparcia popremierowego We Happy Few
Studio Compulsion Games przekazało informacje na temat darmowego trybu sandboksowego, a także obejmującej trzy dodatki przepustki sezonowej dla We Happy Few.
Twórcy z zakupionego niedawno przez Microsoft studia Compulsion Games – stojący za nadchodzącym We Happy Few, w którym postaramy się przetrwać w fikcyjnym, dystopijnym miasteczku wiecznego szczęścia Wellington Wells – podzielili się ze światem detalami na temat DLC oraz aktualizacji, którymi planują wesprzeć swój tytuł po premierze. W ramach przepustki sezonowej (na razie dostępnej tylko jako część wydania Deluxe Edition, ale zostanie udostępniona także jako samodzielny produkt) otrzymamy dostęp do trzech dodatków: Roger & James in: They Came From Below!, Lightbearer oraz We All Fall Down.
We Happy Few – przepustka sezonowa
Każde z planowanych DLC będzie miało formę oddzielnej historii w świecie We Happy Few. Ich opisy sugerują, że możemy mieć do czynienia z zabawnymi i przewrotnymi opowieściami.
- Roger & James in: They Came From Below! – Wcześniak Roger i Porywczy James wyruszają w poszukiwaniu przygody i miłości, aby odkryć dziwaczną technologię i nowe, przerażające zagrożenie. Nic nie jest takie, jak się wydaje. A może wręcz przeciwnie – jest dokładnie tak, jak się wydaje?
- Lightbearer – Łamacz serc, artysta i osobista katastrofa... Nick Lightbearer jest najbardziej znaną gwiazdą rocka Wellington Wells – ale co tak naprawdę czyni go tym, kim jest? Posłuchaj wieczornego programu wuja Jacka, aby się dowiedzieć.
- We All Fall Down – Podobnie jak każda znoszona maska szczęścia, wszystkie społeczeństwa mają pęknięcia w okleinie. Ale to nie znaczy, że powinieneś zacząć wykopywać brudy z przeszłości. Dobrze? * łyka pigułkę radości* Dobrze!
Darmowy tryb sandboksowy
Twórcy planują też dodać do swojego tytułu tryb sandboksowy – zostanie on udostępniony w formie darmowego patcha i umożliwi niekończącą się zabawę w ramach piaskownicy, na którą będziemy mieli pewien wpływ (będziemy mogli m.in. uczynić świat gry większym lub mniejszym, zwiększyć lub zmniejszyć poziom zagrożenia czy ograniczyć ilość dostępnego jedzenia). Otrzymamy także możliwość zmiany bohatera, którym gramy (np. poprzez wcielenie się w jednego z tzw. „Wellich”, czyli antagonistów gry).
We Happy Few zadebiutuje 10 sierpnia na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Gra będzie dostępna w angielskiej wersji językowej.