autor: Michał Kułakowski
Destiny – twórcy o powstaniu wersji PC
Producenci sieciowego shootera Destiny nie wykluczają powstania jego wersji pecetowej, która pojawiłaby się po premierze gry na konsolach. Według twórców, decyzja o tym, by port nie powstał wraz z edycjami na inne platformy, spowodowana została niewystarczającą wielkością zespołu deweloperskiego.
Destiny to nie tylko pojedyncza gra, ale takżę ogromny multimedialny projekt, który będzie rozwijany przez najbliższe lata
W rozmowie z serwisem Polygon, która miała miejsce na targach E3, Eric Hirshberg, jeden z szefów Activision, stwierdził, że Destiny świetnie sprawdziłoby się również na platformie PC i jest ona dla niego naturalnym miejscem. Sieciowy shooter z elementami RPG, za którego powstanie odpowiada utytułowane studio Bungie, pojawi się we wrześniu jedynie na konsolach Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One i PlayStation 4.
Według Hirshberga, deweloperzy rozmawiają z Activision na temat przygotowania portu, ale na razie nie przedstawią graczom żadnych konkretnych zapowiedzi, przynajmniej do czasu oficjalniej premiery gry. Kontynuując stwierdził, że obciążenie twórców produkcją Destiny na kolejną platformę sprzętową zagroziłoby jakości gry. Spece z Bungie chcieliby bowiem podejść do tematu poważanie i przygotować port, który sprosta oczekiwaniom graczy. Z ust przedstawiciela Activison padły więc słowa, które usłyszeliśmy już kilkukrotnie z od pracowników Bungie (ostatnio w kwietniu). Wszyscy powtarzali, że kwestia edycji PC pozostaje otwarta, ale szczegółów na jej temat nie poznamy jeszcze przez jakiś czas.