Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 czerwca 2017, 06:58

Destiny 2 bez odrzutu broni na PC? [news zaktualizowany]

W sieci pojawiły się wywiady z pracownikami studia Bungie Software poświęcone pecetowemu wydaniu Destiny 2. W jednym z nich Mike Noseworth stwierdza, że w wersji PC całkowicie usuną odrzut broni.

Aktualizacja

Mark Noseworthy opublikował na Twitterze wpis, w którym ostatecznie wyjaśnił opisywaną wcześniej kwestię. Odrzut broni będzie obecny w pecetowym wydaniu Destiny 2, ale zostanie znacząco zmodyfikowany. Również David Shaw potwierdził obecność tej mechaniki w grze. Nie pokuszono się o wyjaśnienie, dlaczego wypowiedź cytowana przez serwis Finder zdawała się sugerować całkowity brak tego rozwiązania.

Oryginalna wiadomość

Do premiery Destiny 2 pozostały jeszcze trzy miesiące, ale twórcy ze studia Bungie Software nie pozwalają nam zapomnieć o kontynuacji konsolowego shootera z 2014 roku. W minionych dniach dowiedzieliśmy się m.in. o dacie rozpoczęcia beta-testów oraz terminie premiery pecetowego wydania gry. Najnowsze doniesienia serwisu Finder dotyczą właśnie wersji PC i są cokolwiek kontrowersyjne. Kierujący pracami nad projektem Mark Noseworthy poinformował, że w Destiny 2 na komputery osobiste zabraknie odrzutu broni, jako że – cytujemy – gracze „nie chcą, by mysz poruszała się, gdy oni sami nią nie poruszają”. Noseworthy potwierdził później, że dotyczy to wszystkich rodzajów broni.

Strzelanka bez odrzutu broni, czyli pomysł Bungie Software na pecetowe Destiny 2? - Destiny 2 bez odrzutu broni na PC? [news zaktualizowany] - wiadomość - 2017-06-23
Strzelanka bez odrzutu broni, czyli pomysł Bungie Software na pecetowe Destiny 2?

Wypada zaznaczyć, że we wcześniej opublikowanym wywiadzie serwisu PC Gamer z Davidem Shawem (odpowiedzialnym za wersję PC Destiny 2) również wspomniano o odrzucie. Tyle że Shaw nie mówi o całkowitym usunięciu tej mechaniki, a jedynie o „wyregulowaniu” tego elementu gry. Co więcej, dotychczasowe nagrania z rozgrywki w pecetowym wydaniu gry wyraźnie pokazywały obecność odrzutu. Niewykluczone więc, że wypowiedź Marka Noseworthy’ego była nieco przesadzona – brak tego rozwiązania brzmi kuriozalnie, a podane przez niego uzasadnienie jest raczej nieprzekonujące.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej