autor: Bartosz Świątek
Delirium – dodatek do PoE zadebiutuje w marcu
Deweloperzy ze studia Grinding Gear Games poinformowali, że hack’n’slash Path of Exile otrzyma w marcu kolejny dodatek. Będzie on nosił tytuł Delirium i wprowadzi do gry szereg nowych rzeczy i mechanik.
W SKRÓCIE:
- Path of Exile otrzyma nowy dodatek – Delirium;
- rozszerzenie wprowadzi nowe potwory, przedmioty, zdolności oraz szereg kolejnych wyzwań, opartych głównie o modyfikowanie istniejących map;
- DLC zmieni też end game i doda system Cluster Jewel, pozwalający zmodyfikować zdolności specjalne;
- Delirium trafi na komputery 13 marca.
Studio Grinding Gear Games – twórcy popularnego hack’n’slasha Path of Exile – zapowiedziało kolejny dodatek do wspominanej produkcji. Będzie on nosił tytuł Delirium i zadebiutuje 13 marca – na razie wyłącznie na komputerach. Na konsolach pojawi się w późniejszym, na razie niesprecyzowanym terminie. Poniżej znajdziecie pierwszy zwiastun rozszerzenia (materiał został wzbogacony o dodatkowy fragment z komentarzem dewelopera).
W Delirium postać gracza zostanie zarażona chorobą, w wyniku której – po dotknięciu tzw. Lustra Delirium – bohater przeniesie się w dziwne miejsce, wypełnione jego najgorszymi koszmarami i groźnymi przeciwnikami. Im głębiej wejdziemy w mgłę, tym liczniejszych i niebezpieczniejszych wrogów znajdziemy. Co ważne, nie zabraknie pośród nich nowych potworów, zaś starzy znajomi zyskają kolejne zdolności specjalne. Dzięki tej mechanice będziemy mogli przechodzić znane nam już fragmenty gry, które zostaną zmodyfikowane przez Delirium – będą trudniejsze i zapewnią potężniejsze nagrody.
Dodatek wprowadzi do Path of Exile nową ligę wyzwań, umiejętności oraz klejnoty wsparcia. W grze pojawią się także kolejne przedmioty i usprawnienia end game’u – będziemy mogli wykorzystywać tzw. Kule Delirium, by zmieniać mapy, zwiększając ich poziom trudności. Podczas gry zbierzemy fragmenty tzw. Simulacrum – przedmiotu pozwalającego otworzyć kolejny portal, za którym znajdziemy największe wyzwanie dodatku.
Najciekawszą nowość stanowi jednak system Cluster Jewel, który pozwoli modyfikować pasywne zdolności poprzez dodawanie do nich specjalnych klejnotów. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze bardziej dopasować postać do swoich oczekiwań i stylu gry, co stanowi jedną z cech rozpoznawczych Path of Exile.
Przypominamy, że Path of Exile zadebiutowało na komputerach w 2013 roku i jest tytułem free-to-play. W kolejnych latach produkcja pojawiła się także na PlayStation 4 i Xboksie One.