autor: Krzysztof Nieradko
Deep Down – możliwości silnika Panta Rhei na nowych nagraniach
W sieci pojawiło się kilka krótkich materiałów wideo prezentujących możliwości technologiczne silnika Panta Rhei zaimplementowanego w nowym darmowym RPG akcji studia Capcom - Deep Down. Nagrania te pochodzą z tegorocznej sesji deweloperskiej CEDEC. W rozwinięciu tej wiadomości znajdziecie również kilka świeżych screenów z gry.
Niewątpliwie jedną z najmocniejszych stron nowego darmowego RPG akcji ze stajni studia Capcom – gry Deep Down – będzie silnik graficzny. Panta Rhei, bo tak nazywać się ma napędzająca wspomnianą produkcję technologia, to bardzo zaawansowana platforma pozwalająca na kreowanie niesamowicie prezentujących się fajerwerków wizualnych. Jego możliwości mieliśmy już okazję oglądać wielokrotnie na publikowanych wcześniej nagraniach. Również i tym razem możemy zobaczyć, co japoński producent będzie w stanie z niego wycisnąć.
W sieci pojawiło się bowiem kilka krótkich nagrań ze wspomnianego tytułu upublicznionych przez japoński serwis 4gamer. Filmy te stanowiły część organizowanej kilka tygodni temu w Tokio sesji deweloperskiej CEDEC i pozwalają przyjrzeć się efektom graficznym pomagającym generować na jak najbardziej realistycznym poziomie wodę, skórę, futro, ruch, walkę, oświetlenie czy inne elementy rozgrywki. Zdecydowanie jest na co popatrzeć, chociaż osoby wyczekujące kolejnych fragmentów gameplaya mogą się poczuć odrobinę zawiedzione.
Poniżej znajdziecie omawiane materiały wideo, a także kilka nowych screenów z gry:
Deep Down to zręcznościowa gra RPG akcji autorstwa japońskiego studia Capcom, która oparta została na modelu biznesowym free to play z opcjonalnymi mikropłatnościami. Produkcja ukaże się wyłącznie w wersji na konsole PlayStation 4 w 2015 roku i stanowić będzie niewątpliwie jedną z najbardziej interesujących produkcji ekskluzywnie wydanych na platformę sprzętową Sony.